۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷

مدیرعامل آب منطقه ای یزد:

ایده‌های نوآورانه و استارتاپ‌های یزد در حوزه آب حمایت می‌شوند

ایده‌های نوآورانه و استارتاپ‌های یزد در حوزه آب حمایت می‌شوند

یزد- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: با فعالیت در اکوسیستم نوآوری استان، از ایده‌های نوآورانه و استارتاپ های حوزه آب استقبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد محجوبی ظهر سه شنبه در جلسه هم اندیشی مدیرعامل و معاون و مدیران طرح و توسعه شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های مهندسان مشاور استان یزد به همراه مشاورانی دارای گرید آب، تاکید کرد: از برگزاری تور فنی مشاوران برای بازدید میدانی و بررسی طرح‌های پروژه‌های حوزه آب در استان و سایر استان‌ها موافقیم و استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار داریم در طرح‌ها و مطالعات، مشاوران بومی و بخصوص رعایت برنامه زمانبندی در قراردادها را بیشتر مورد توجه قرار دهند، اضافه کرد: اعتقاد راسخ داریم اگر شرکت‌های مهندسان مشاور در برخی از استان‌ها قوی و بزرگ هستند به دلیل توجه همه جانبه کارفرمایان و ادارات و سازمان‌های دولتی استان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد افزود: ما متعهد هستیم که متناسب با ظرفیت و توان مشاوران بومی به هر ۸ مشاور گرید دار رشته آب پروژه مطالعاتی و نظارتی بدهیم و در زمینه توزیع متناسب پروژه‌های مطالعاتی توجه لازم را داشته باشیم.

کد خبر 6154217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha