۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۸

معاون استاندار آذربایجان غربی:

فرمانداران آذربایجان غربی آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات باشند

فرمانداران آذربایجان غربی آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات باشند

ارومیه- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: فرمانداران برای پیشگیری و رفع مشکلات انتخابات مرحله دوم اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا ابراهیمی در جمع فرمانداران استان ضمن قدردانی از نحوه اجرای اولین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: بر اساس قانون انتخابات اگر هیچکدام از کاندیداها اکثریت آرا را نتوانند کسب کنند دو کاندیدای رأی بالا به مرحله دوم راه خواهند یافت و تمام دست اندرکاران باید تمام فرایند رأی گیری قبلی را بررسی و آسیب شناسی کنند تا در مرحله بعدی بدون نقص رأی گیری مجدداً صورت گیرد.

وی تصریح کرد: نمایندگان فرمانداران در حوزه انتخابات باید مجدداً مورد توجیه قرار بگیرند و مشکل اینترنتی و راه اندازی دستگاه‌های احراز هویت برخی از شهرستان‌ها و مناطق نیز رفع شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: تعرفه‌های توزیع شده باید توسط ناظران و کارشناسان نیز صحیح معرفی و بارگذاری شود تا شاهد انتخابات بدون نقص در روز جمعه باشیم.

ناصر حجازی فر مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: ویژه برنامه انتخابات را مثل مرحله اول خواهیم داشت و خوش‌بختانه سلامت و اعتماد سازی با این برنامه‌ها برای مخاطبان به خوبی صورت گرفته و شاهد رضایت مردم بر اساس نظر سنجی های انجام شده هستیم.

کد خبر 6154270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha