۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۵

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

تعیین تکلیف پرونده‌های مسن اولویت دستگاه قضایی سمنان است

تعیین تکلیف پرونده‌های مسن اولویت دستگاه قضایی سمنان است

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه تعیین تکلیف پرونده‌های مسن اولویت دستگاه قضایی است، گفت: در بازدید از شعب دادگستری استان این موضوع تکلیف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق اکبری صبح سه شنبه در بازدید از شعب دادسرا و دادگاه‌های عمومی شهرستان سمنان افزایش میزان رضایت‌مندی مردم از نحوه ارائه خدمات رسانی در دستگاه قضائی را به عنوان یکی از ارکان برنامه مدیریتی جدید قوه قضائیه خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف پرونده‌های مسن اولویت دستگاه قضائی سمنان است، گفت: در بازدید از شعب دادگستری استان این موضوع تکلیف شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان برنظم و انضباط کاری، ساماندهی پرونده‌های اجرای احکام کیفری و مدنی مطابق دستورالعمل ابلاغی تاکید کرد و گفت: توجه جدی به پرونده‌های زندانی دار از دیگر تأکیدات ما به دستگاه قضائی استان است.

اکبری با تاکید بر دقت در رسیدگی به دعاوی، بیان کرد: اهتمام بر فصل خصومت‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود مانند شوراهای حل اختلاف از دیگر موضوعاتی است که در بازدید از محاکم قضائی استان به آن اشاره می‌شود.

وی با بیان اینکه کاهش اطاله دارسی و صدور آرا متقن و اجرای سریع و به موقع احکام از دیگر تأکیدات ما است، گفت: در رسیدگی به پروندهای کثیر الشاکی باید نهایت سرعت، دقت و رعایت موازین قانونی را به کار بست.

کد خبر 6154284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha