۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۷

در بیانیه ای؛

شورای ائتلاف استان سمنان از «جلیلی» حمایت کرد

شورای ائتلاف استان سمنان از «جلیلی» حمایت کرد

سمنان- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان در بیانیه‌ای از سعید جلیلی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف یروهای انقلاب اسلامی در آستانه دور دوم انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیانیه‌ای را صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بدون شک جمهوری اسلامی که با رویکرد مردم سالاری دینی با رهبری امام راحل (ره) به پیروزی رسیده و به اتکای همین مردم تا امروز استمرار یافته و در بسیاری از عرصه‌ها ملت بزرگ ایران را در اوج عزت و اقتدار قرار داده است.

همه این موفقیت‌ها و افتخارات مرهون حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی است. بی‌تردید هرجا که مردم به میدان آمده و در آینده کشور خود سهیم بوده‌اند؛ آن میدان به میدان موفقیت جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی تبدیل شده است.

انتخابات نیز یکی از همین عرصه‌های مهم و آینده‌ساز است که برای انقلاب اسلامی ما مؤلفه قدرت بوده و می‌تواند ایران عزیز را به اوج اقتدار برساند. به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات در کشور ما مظهر حماسه‌ی سیاسی و برای کشور همواره یک مسئله تعیین کننده و تجدید حیات دهنده بوده است.

اینک و پس از شهادت سیدالشهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت، بار دیگر کشورمان در معرض برگزاری یک انتخابات قرار گرفته و اکنون که ملت عزیز ایران در معرض یک انتخاب حساس قرار دارند؛ ضمن قدردانی از همه کاندیداهای جبهه انقلاب، به ویژه برادر عزیز و جهادی و فرزند خدوم ایران عزیز جناب آقای دکتر قالیباف و با خضوع در برابر ملت غیور ایران به واسطه حضور پرشور در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آنهم پس از همه کارشکنی‌ها و لجن پراکنی های دشمنان از طریق ابزارهای رسانه‌ای، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان حمایت خود را از کاندیدای انقلابی و ادامه دهنده راه پرافتخار شهید رئیسی، جناب آقای «دکتر سعید جلیلی» اعلام می‌دارد و از همه مردم عزیز استان سمنان و ایران عزیز از سلایق مختلف دعوت می‌کند برای اعتلای ایران و برای ادامه راه پرافتخار شهید رئیسی و تکمیل برنامه‌های این شهید بزرگوار در عرصه‌های مختلف، ضمن حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات در پانزدهم تیرماه، به کاندیدای مردمی و توانمند جبهه انقلاب، جناب آقای «دکتر سعید جلیلی» رأی دهند.

ضمناً همه توان و ظرفیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان سمنان در اختیار ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی قرار می‌گیرد. رجاء واثق دارد که راه دکتر جلیلی، استمرار راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه سیدالشهدای خدمت، شهید رئیسی عزیز بوده و حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه مشکلات اقتصادی از مهم‌ترین برنامه‌های دکتر جلیلی خواهد بود.

کد خبر 6154287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha