۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵

به توصیه پزشکان؛

مک‌کلن با «پادشاهان بازیکن» ادامه نمی‌دهد/ سقوط دردسرساز

مک‌کلن با «پادشاهان بازیکن» ادامه نمی‌دهد/ سقوط دردسرساز

ایان مک‌کلن پس از سقوط از سن، از تور «پادشاهان بازیکن» کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ایان مک‌کلن پس از سقوط از صحنه نمایش که ۲ هفته پیش رخ داد و منجر به بستری شدن او در بیمارستان شد، به تور ملی «پادشاهان بازیکن» برنمی‌گردد.

هرچند این بازیگر پیش از این خبر داد نمی‌تواند در ادامه این نمایش در وست اند لندن روی صحنه برود، اما انتظار می‌رفت که برای تور بریستول، بیرمنگام، نوریچ و نیوکاسل به نمایش بازگردد. صفحه رسمی نمایش روز پیش (دوشنبه) به صورت رسمی اعلام کرد مک‌کلن به زمان بیشتری برای بهبودی نیاز دارد و دیوید سیمارک نقش سر جان فالستاف را به جای مک‌کلن برعهده خواهد داشت.

این بازیگر نوشت: ۲ هفته پس از سانحه ای که روی صحنه برایم رخ داد، جراحاتم روز به روز بهتر می‌شود، اما با بیشترین اکراه، توصیه‌های پزشکی را برای رسیدن به بهبودی کامل خود با کار نکردن در این مدت، پذیرفتم. خیلی مشتاق بودم که «پادشاهان بازیکن» را برای تماشاگران تئاتر در بریستول، بیرمنگام، نوریچ و نیوکاسل روی صحنه بیاورم، اما می‌توانم اطمینان دهم که با بازی دیوید سیمارک که اکنون نقش فالستاف را بازی می‌کند، این نمایش مانند همیشه خیره کننده خواهد بود.

مک‌کلن پس از سقوط از روی صحنه ۱۷ ژوئن راهی بیمارستان و بستری شد. وی ۸۵ ساله است و با سقوط وی در حال اجرا، تماشاگران سالن را ترک کردند و ادامه اجرا متوقف شد.

مک‌کلن در بیانیه‌ای که روز پس از سقوط منتشر کرد گفته بود بهبودی‌اش کامل و سریع خواهد بود.

سِر ایان مک‌کلن در طول ۶ دهه فعالیت حرفه‌ای، در ژانرهای گوناگون نمایش‌های شکسپیری، مدرن و فانتزی و علمی-تخیلی عامه‌پسند روی صحنه و پرده سینما رفته و جوایز متعددی از جمله ۷ جایزه لارنس اولیویه، یک جایزه تونی، یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه انجمن بازیگران فیلم را در کرانامه دارد. او ۲ نامزدی اسکار و ۵ نامزدی امی و ۴ بفتا را هم کسب کرده است. وی بازیگر نقش ریچارد سوم در «ریچارد سوم» (۱۹۹۵)، جیمز ویل در «خدایان و هیولاها» (۱۹۹۸)، مگنیتو در فیلم‌های «مردان ایکس» و گندالف در سه‌گانه‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» است.

کد خبر 6154349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha