۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر استان یزد:

شرکت‌های مسافربری شهرستان اردکان ساماندهی می‌شوند

شرکت‌های مسافربری شهرستان اردکان ساماندهی می‌شوند

یزد- رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر استان یزد از ساماندهی شرکت‌های مسافربری شهرستان اردکان با تعامل با تعاونی‌های مزبور در مرکز استان در راستای ارائه خدمات مطلوب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، مهدی بهنیا فرد از تشکیل جلسه هم‌اندیشی برای رفع مشکلات و موانع حوزه حمل‌ونقل مسافر شهرستان اردکان خبر داد و گفت: این جلسه با حضور مدیران شرکت‌های مسافربری اردکان و فعالین صاحب‌نظر در این حوزه برگزار شد.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر استان یزد افزود: در این نشست پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد، مشکلات رمپ ورودی ترمینال اردکان توسط رئیس حمل‌ونقل بار و مسافر اردکان بررسی و رفع شود تا اتوبوس بتواند به راحتی به پایانه مسافربری شفق اردکان وارد شود.

بهنیا فرد تصریح کرد: مقرر شد شرکت‌های مسافربری شهرستان اردکان نسبت به رایزنی با شرکت‌های هم نام خود در یزد جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر حمل‌ونقل مسافر اقدام کنند.

وی همچنین به تکمیل کردن اطلاعات شرکت‌ها در سامانه شهباز جهت اخذ شناسه ملی یکتا و به‌روزرسانی اطلاعات اشاره کرد و گفت: شرکت‌هایی که مجوز نداشته و یا تاریخ اعتبار مجوز آنها سپری شده است، موظف‌اند نسبت به تمدید یا فسخ مجوز ظرف مدت ۱۰ روز اقدام کنند.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر استان یزد، تصریح کرد: در خاتمه این جلسه مقرر شد ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ تشکیل جلسه افراد حقیقی یا حقوقی فعال در پایانه مسافر اردکان، برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت نظام‌مند کردن حمل بار با اتوبوس ارائه نمایند در غیر این صورت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با همکاری سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اردکان نسبت به ساماندهی و هوشمندسازی حمل‌ونقل توشه غیر همراه مسافر، در پایانه مسافربری اردکان اقدام کنند.

کد خبر 6154350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha