۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵

با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی؛

۷۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اردکان ‏توقیف شد

۷۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اردکان ‏توقیف شد

یزد- فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از توقیف ۱۸ دستگاه خودرو و ۵۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، شهرام طولابی نژاد بیان کرد: برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی همواره در سرلوحه کار پلیس قرار داشته و در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با رانندگان خودرو و راکبین موتورسیکلت برهم زننده سلب آسایش و آرامش شهروندان به ویژه در امن سازی تفرجگاه‌ها به مدت یک هفته در دستور کار مأموران یگان امداد این فرماندهی قرار گرفت.

وی با ارزیابی مثبت اجرای این طرح در شهرستان اردکان گفت: مأموران در اجرای این طرح، ۱۸ دستگاه خودرو و ۵۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان، سرعت غیرمجاز، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و مخدوش بودن پلاک را عمده تخلف رانندگان و راکبان وسایل نقلیه توقیفی عنوان و تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت اجتماعی از اولویت‌های کاری پلیس است و شهروندان هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و فعالیت‌های مجرمانه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6154429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha