۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۱

پنجره مهر؛

سال ۸۸ رای مردم را منکوب کردید/ می‌خواهند مردم اعانه بگیر باشند

سال ۸۸ رای مردم را منکوب کردید/ می‌خواهند مردم اعانه بگیر باشند

بروجرد- علیرضا زاکانی در جمع هواداران سعید جلیلی در بروجرد با بیان اینکه سال ۸۸ رای مردم را با یک دنیا ادعای نادرست منکوب کردید، گفت: برخی می‌خواهند مردم اعانه بگیر باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی صبح سه شنبه در جمع مردم بروجرد در سخنانی اظهار داشت: سال ۸۸ را یادمان نرفته که شما چگونه علیه رأی مردم قیام کردید. قریب ۴۰ میلیون رأی را با یک دنیا ادعای نادرست منکوب کردید. در همان هفته با آقایان کروبی، هاشمی و موسوی دیدار کردیم، ۶ نفر از مجلس بودیم، یک کلمه حرف درست نداشتند.

زاکانی ادامه داد: شما که وقتی به رأی مردم می‌رسید و با شما نیست شروع می‌کنید به فحاشی کردن به مردم و در دوره آقای روحانی مردم را بی شناسنامه خواندید و در دوره روحانی اساساً سر مردم کلاه می‌گذارید.

وی اضافه کرد: در بورس سال ۹۹ را یادتان هست؟ آقای روحانی گفت داخل بورس بروید و همان موقع سر مردم را در قضیه بورس کلاه گذاشتند. همان موقع نوشتم و التماس کردم که مردم نروید و ضرر می‌کنید. عده‌ای رفتند به اعتماد حرف آقای رئیس جمهور.

شهردار تهران عنوان کرد: برای شما سخت هست که مردم باید سالار در جامعه باشند ولی شماها نمی‌خواهید و نگاه شما این است که وقتی صحبت از عدالت می‌شود از سر ریز خلق ثروت در جامعه به گرسنه‌ها بدهید بخورند تا شورش نکنند؛ اُف بر شما!

زاکانی افزود: شما به مردم این جوری می‌خواهید نگاه کنید؟ شما می‌خواهید مردم اعانه بگیر باشند؟ با همان سندی که سال ۶۸ به ما از خارج دیکته شده است از خارج کشور و شما همان را دنبال کردید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آن روزی که حادثه قطار تبریز - مشهد اتفاق افتاد و مردم در آتش سوختند، وزیر بی کفایت آن دولت گفت مردم بیمه داشته اند، گفت: مگر مردم محتاج بیمه شما بودند؟ اندکی عاطفه و دلسوزی در اینها نیست، وزیر وقت آن زمان با افتخار گفت که من در دوره وزارتم یک مسکن نساخته ام، باید او را به خاطر این کار محاکمه کرد، ننگ بر شما که با مردم این گونه برخورد می‌کنید.

زاکانی افزود: همه اینها جمع شده اند و به ستاد آقای پزشکیان رفته اند، آنقدر برخی از آنها وقیح هستند که وزیر ارتباطات دولت آقای روحانی مردم ایران را به طالبان مثال می‌زند، خجالت نمی‌کشید شما این گونه با مردم برخورد می‌کنید؟ پرونده سیاه شما با هفت بار آب کشیدن هم پاک نمی‌شود، پرونده شما سیاه‌تر از این حرف‌ها است.

کد خبر 6154432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha