۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱

مدیرعامل آب و فاضلاب بوشهر:

۲۳۰۰ انشعاب آب غیرمجاز در استان بوشهر قطع شد

۲۳۰۰ انشعاب آب غیرمجاز در استان بوشهر قطع شد

بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ انشعاب آب غیرمجاز در استان بوشهر قطع شد.

ابوالحسن عالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور تأمین آب شرب پایدار اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم که می‌توان به توسعه تأسیسات آب‌شیرین‌کن، اجرای طرح جهاد آبرسانی و برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز اشاره کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی در روستاهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۱۵۵ روستای استان از تنش آبی خارج شده و شاهد وضعیت آبی پایداری در ۶۰ روستای استان هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به برخورد قاطع با انشعاب آب غیرمجاز تاکید کرد: طی یک سال گذشته چهار هزار انشعاب آب غیرمجاز در استان بوشهر ساماندهی و ۲ هزار ۳۰۰ انشعاب غیرمجاز قطع شد.

وی با اشاره به اینکه تولید آب از آب‌شیرین‌کن‌های استان بوشهر به ۱۰۵ هزار مترمکعب رسیده است افزود: به زودی شاهد اضافه شدن ۲۰ هزار مترمکعب دیگر به ظرفیت تولید آب از آب‌شیرین‌کن‌های استان خواهیم بود.

عالی از سرمایه‌گذاری هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان در جهاد آبرسانی در روستاهای استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در طرح جهادی آبرسانی ضمن احداث ۱۲۳ کیلومتر خط انتقال آب، ۸۴ کیلومتر شبکه توزیع آبرسانی احداث، نوسازی و اصلاح می‌شود که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6154438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha