۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹

کارگاه فیلمنامه انجمن سینمای جوانان دفتر تهران برگزار می‌شود

کارگاه فیلمنامه انجمن سینمای جوانان دفتر تهران برگزار می‌شود

سلسله جلسات کارگاه فیلمنامه انجمن سینمای جوانان دفتر تهران با حضور محمد برادران با هدف ارتقای سطح دانش علاقه‌مندان و بررسی آثار هنرجویان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله جلسات کارگاه فیلمنامه انجمن سینمای جوانان دفتر تهران با حضور محمد برادران و به میزبانی حسن لطفی از روز چهارشنبه ۱۳ تیر ماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ در پردیس سینمایی چارسو آغاز می‌شود.

در این کارگاه نشست، درباره «جلوه‌های بصری در سینمای دنیا»، «تاریخچه جلوه‌های بصری در سینمای ایران»، «جایگاه و نقش جلوه‌های بصری در تولید و روایت در سینما»، «خدمات خاص جلوه‌های بصری در سینما و در پی آن پیدایش فیلم‌های ویژوالی»، «کاربرد و ضرورت و امکان به کار بردن جلوه‌های بصری برای فیلم کوتاه»، «آینده سینمای ایران و نقش جلوه‌های بصری در آن» و «واکاوی جلوه‌های بصری فیلم‌های «خروج»، «عطرآلود»، «احمد»، سریال تلویزیونی «سوران» و فیلم‌های کوتاه» صحبت خواهد شد.

هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، ارتقای سطح دانش علاقه‌مندان، بررسی فیلمنامه‌های هنرجویان، بررسی نمونه فیلمنامه‌های استاندارد، آموزش نکات تخصصی و بهره مندی از حضور اساتید و صاحب نظران در حوزه های مرتبط با فیلمنامه است.

محمد برادران سرپرست و طراح جلوه‌های بصری بیش از ۳۰ فیلم سینمایی و تلویزیونی است. در کارنامه او ۲ سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه بصری در سی‌وهشتمین و چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم های سینمایی «خروج» و «احمد» و نامزدی بهترین جلوه‌های ویژه بصری در جشنواره فیلم فجر برای فیلم های «تنگه ابوقریب»، «منصور»، «خائن‌کشی»، «عطرآلود» و «سرهنگ ثریا» دیده می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت هماهنگی در این جلسات هفتگی با شماره تماس های دفتر تهران (۰۲۱۸۸۸۹۲۹۴۳ و ۰۲۱۸۸۸۰۲۸۷۷) تماس بگیرند.

کد خبر 6154463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha