۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵

رییس ستاد انتخابات هرمزگان:

هرمزگان مهیای برگزاری مرحله دوم انتخابات است

هرمزگان مهیای برگزاری مرحله دوم انتخابات است

بندرعباس- رییس ستاد انتخابات هرمزگان با اعلام اینکه متولدان ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند از آمادگی این استان برای انتخابات دور دوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کامرانی در جلسه ستاد انتخابات استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت مردم شریف استان هرمزگان در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت و حضور مردم انقلابی هرمزگان در جمعه پیش رو نیز پرشور و حداکثری خواهد بود و با انتخاب اصلح سرنوشت ایران اسلامی را به بهترین شکل رقم خواهند زد.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تأمین امنیت انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: این شهدا گرانقدر نماد ارزشمندی رأی مردم و امانتداری در انتخابات هستند که در خاطر مردم کشور جاودان خواهند ماند.

کامرانی از مهیا بودن استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی و تعامل خوب هیأت‌های نظارت و اجرایی، مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان در سلامت و امنیت، طبق برنامه برگزار شد و برای مرحله دوم نیز فرمانداران، بخشداران و دهیاران همچنان علاوه‌بر بازدیدهای میدانی و رفع مشکلات شعب، زمینه مشارکت حداکثری مردم را مهیا می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان در خصوص اهمیت حفاظت از فیبرهایی نوری توضیح داد: ممنوعیت حفاری در سراسر استان تا روز شنبه ۱۶ تیرماه ادامه خواهد داشت و ضمن برخورد قانونی، جریمه قطع ۶ ماهه سهمیه سوخت ماشین آلات و یک‌ماه سهمیه سوخت شرکت‌های نقض کننده این دستور، ابلاغ شده است.

معاون استاندار هرمزگان ادامه داد: تمهیدات استقرار امکانات و ماشین‌آلات پشتیبان بویژه برای جزایر انجام و تمامی دستگاه‌های دولتی، فرمانداری‌ها و مدارس برای پشتیبانی وسایل سرمایشی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی تأمین امکانات پشتیبان زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری، برق و آب را نیز طبق روال مرحله اول مورد تأکید قرارداد و افزود: دستگاه‌های احراز هویت آماده‌سازی و به روزرسانی شده، تعرفه‌ها به میزان لازم توزیع شده تا روز جمعه ۱۵ تیرماه نیز مردم بتوانند مشارکت امن و باشکوهی برای تعیین سرنوشت کشور داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان یادآوری کرد: همانند مرحله اول مردم با همراه داشتن کارت ملی هوشمند می‌توانند رأی خود را ثبت کنند و در صورتی که کارت ملی قدیمی دارند همراه داشتن شناسنامه نیز الزامی خواهد بود ضمن اینکه متولدان ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 6154540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha