۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۴

آشنایی با ایده‌های برگزیدگان جشنواره اندیشمندان جوان در الکامپ

آشنایی با ایده‌های برگزیدگان جشنواره اندیشمندان جوان در الکامپ

غرفه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، فرصتی برای علاقه‌مندان و ایده‌پردازان در کسب و کارهای مبتنی بر علوم پایه فراهم آورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به‌منظور نشان‌دادن ظرفیت‌های خود در راستای توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر علوم پایه و به نمایش گذاشتن دستاوردهای برگزیدگان ادوار جشنواره، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حاضر است و پذیرای علاقه‌مندان و ایده‌پردازان در کسب و کارهای مبتنی بر علوم پایه است.

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در سالن ۲۷ میزبان عموم بازدیدکنندگان این رویداد است تا علاقه‌مندان علاوه بر آشنایی با فرایندها و نحوه‌ شرکت در جشنواره، با استارتاپ‌ها و ایده‌های برگزیدگان ادوار جشنواره آشنا شوند و از دستاوردهای آن‌ها الهام بگیرند.

این نمایشگاه شامل بخش‌های غرفه با حضور شرکت‌ها و استارتاپ‌های در حوزه‌های مختلف (الکام استارز)، الکام‌پیج با محوریت ارائه استارتاپ‌ها به داوران، الکام‌جابز با موضوع جستجوی موقعیت شغلی از میان شرکت‌ها و الکام‌تاکز با برگزاری پنل‌های تخصصی است.

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ طی روزهای ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و از ساعت ۸ الی ۱۶ برگزار می‌شود و جشنواره همراه برگزیدگان ادوار خود در این رویداد حضور دارد.

کد خبر 6154597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha