۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴

طی ۳ ماه امسال؛

یک هزار و ۸۲ مجرم در طرح امنیت محله محور اصفهان دستگیر شدند

یک هزار و ۸۲ مجرم در طرح امنیت محله محور اصفهان دستگیر شدند

اصفهان _ رئیس پلیس پیشگیری استان اصفهان از دستگیری یک هزار و ۸۲ مجرم در اجرای طرح پیشگامان انتظامی و امنیت محله محور در ۹۳۸ محله استان طی مدت ۳ ماهه سال جاری خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور تعقیب و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه و برهم زنندگان آسایش شهروندان طرح ویژه پیشگامان انتظامی و امنیت محله محور به طور جدی از ابتدای سال جاری در دستور کار مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان قرار گرفته است.

وی افزود: بر این اساس طی مدت ۳ ماهه سال جاری ۹۳۸ محله استان اصفهان به محلی برای پنهان شدن و رفت و آمد مجرمان بودند توسط مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان شناسایی و از وجود این افراد پاکسازی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری استان اصفهان در ادامه از دستگیری یک هزار و ۸۲ مجرم در جریان اجرای طرح‌های مذکور خبر داد و گفت: بخشی از این افراد به علت جرایم مرتبط با مواد مخدر و سرقت دستگیر شده، بخشی از آنها اتباع غیر مجاز بیگانه بوده و بخشی دیگر نیز افراد تحت تعقیب محاکم قضائی بودند.

سرهنگ ثابت راسخ با مثبت ارزیابی کردن طرح پیشگامان انتظامی و امنیت محله محور گفت: با اجرای موفق این طرح در کنار سایر اقدامات پلیسی و انتظامی توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها شاهد کاهش ۱۱ درصدی وقوع و همچنین افزایش ۱۳ درصدی کشفیات در جرم سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

کد خبر 6154614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha