۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸

سرهنگ طرهانی خبر داد؛

زندان، عاقبت درگیری و تیراندازی در شهرری

زندان، عاقبت درگیری و تیراندازی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل درگیری و تیراندازی در یکی از مجتمع‌های جاده ورامین، خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی اعلام درگیری و تیراندازی با سلاح گرم در یکی از مجتمع‌های جاده ورامین و متواری شدن متهم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس در محل مشخص شد متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به درگیری و تیراندازی نموده و پس از برهم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت، از محل متواری شده است.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: در این راستا مأموران سازمان اطلاعات انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری از وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرری گفت: متهم به جرم خود به علت اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و سپس با قرار مناسب راهی زندان شد.

رئیس پلیس شهرستان ری با بیان اینکه پلیس در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و احساس آرامش در بین شهروندان تمام توان خود را به کار می‌گیرد، از مردم خواست: هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6154627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha