۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

شرکت در انتخابات تداوم راه شهیدان است

شرکت در انتخابات تداوم راه شهیدان است

ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شرکت در انتخابات تداوم راه شهیدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز (۱۲ تیرماه) در همایش حماسه حضور سران ایلات، طوایف، معتمدین، ادارات، آحاد مردم و بسیجیان که با محوریت جهاد تبیین و افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مهران برگزار شد، گفت: انقلاب ما در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، در فروردین ۵۸ رفراندوم جمهوری اسلامی برگزار کرد و ۸۹ درصد از مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین انتخابات کشور، انتخابات ریاست جمهوری است که ما امسال در یک سانحه تلخ بالگرد، رئیس جمهوری ولایی، مردمی و پرتلاش را از دست دادیم که در دوران کوتاه مدت ریاست جمهوریش شبانه‌روز تلاش می‌کرد و بسیاری از مشکلات کشور را حل و فصل کردند.

سردار حسینی عنوان کرد: جایگاه ریاست جمهوری جایگاه بسیار بالایی است که می‌تواند برای حل مشکلات مردم تلاش کند.

وی افزود: چنانچه رأی به رئیس‌جمهور منتخب رأی بالایی باشد می‌تواند در عرصه بین‌المللی با قدرت بالاتری از کشور دفاع کند. مشارکت بالا دست طمع دشمنان را قطع می‌کند و آنها را از اهداف پلیدشان نا امید می‌کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام اضافه کرد: در زمان شهادت رئیس‌جمهور با توجه به اینکه دو قوه ما سر و سامان نداشت، هم قوه مجریه که چند نفر از وزرا و رئیس‌جمهور از دست داده بود، هم مجلس که ریاست نداشت. تقریباً موج ناامیدی در کشور ایجاد شده بود که کلام و منش رهبری آرامشی به مردم و کشور داد.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، شما مردم عزیز مشکلات زیادی را لمس کردید. جنگ دیدید، سال‌ها از خانه و کاشانه خود دور بودید. اما راه حل مشکلات قهر با انتخابات نیست.

وی گفت: قانون اساسی حقی را برای ما لحاظ کرده است و آن هم حق اجتماعی انتخابات است که به ما اجازه داده در انتخاب ریاست جمهوری اظهار نظر کنیم که این حق از مردم عادی گرفته تا رییس یک اداره برای همه مساوی است و همچنین در قبال این حق انتخاب ما مطالبه‌گری هم می‌کنیم.

وی اظهار داشت: ما باید شاهد یک انتخابات پرشور و انتخابی اصلح باشیم، رئیس‌جمهور حق و توان برجسته‌ای در کشور دارد و باید با هدف و برنامه انتخاب شود، اگر شخصی با برنامه و هدف انتخاب شود مانند دوران با کوتاه و با برکت ریاست جمهوری شهید رئیسی سفره مردم بزرگ می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام عنوان کرد: در زمان ریاست جمهوری شهید رئیسی و وزارت شهید امیر عبدالهیان راه ارتباط ما با کشورهای منطقه و جهان باز شد که این دیپلماسی عزت و اقتدار است.

سردار حسینی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند، حضور شما در انتخابات تکمیل کننده حماسه بدرقه شهید رئیسی است بیان داشت: ان‌شاالله وعده دیدار بعدی همه ما پای صندوق‌های اخذ رأی.

کد خبر 6154754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha