۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در کرمانشاه:

جمعه کار نیمه‌تمام مردم در انتخابات ریاست جمهوری تکمیل می‌شود

جمعه کار نیمه‌تمام مردم در انتخابات ریاست جمهوری تکمیل می‌شود

کرمانشاه- رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در کرمانشاه گفت: از بی اخلاقی در فضای انتخاباتی به عنوان یک فضای رقابتی سالم پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا سعیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات نهایی در روز جمعه نهایی خواهد شد، اظهار کرد: آنچه که باید مردم در حال حاضر مورد توجه داشته باشند آن است که کار هنوز تمام نشده و حضور در انتخابات روز جمعه نیازمند حضور مردم برای اتمام یک کار ناتمام است و باید در فرصت باقی مانده تمام تلاش خود را به‌کار گیریم.

وی افزود: حضور در انتخابات بدون شک تأثیر بسیار زیادی در تعیین سرنوشت داشته که با می‌توان با اقناع و قانع کردن افرادی که قصد مشارکت در انتخابات را ندارند آنها را پای صندوق‌های رأی کشاند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان کرمانشاه در ادامه به سند چشم انداز ۲۰ ساله در کشور تاکید داشت و تصریح کرد: این سند به عنوان یک سند پیشرفت و توسعه کشور به صورت کارشناسی شده تدوین شد و قرار بود از زمان تدوین آن یعنی سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۴۰۴ به مرحله اجرا برسد اما تاکنون بخش زیادی از آن مورد بی توجهی و عدم اجرا قرار گرفته است.

سعیدی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مسعود پزشکیان در صورت ریاست جمهوری خود جامه عمل پوشاندن به این سند از طریق استفاده از کارشناسان در این مسیر این چرا که از همین مسیر است که می‌توان اقتدار کشور را رقم زد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه برقراری تعاملات سازنده با تمام کشورها از دیدگاه‌های پزشکیان بوده، عنوان کرد: روابط با دنیا مورد نظر از دیدگاه پزشکیان با تکیه بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت استوار خواهد بود در غیر این صورت و خارج از این سه مؤلفه هر چه که باشد مورد قبول نخواهد بود.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان کرمانشاه تاکید کرد: مؤلفه‌های حکمرانی مطلوب با شفافیت و صداقت همراه بوده و بنابراین دولت پزشکیان دولت نخست او خواهد بود که بر پایه تخصص و خدمت گزاری و نیز رویکرد کارشناسانه اقدام به عمل خواهد کرد.

وی در ادامه به سفر مسعود پزشکیان در روز چهارشنبه به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مسعود پزشکیان ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۳ تیر ماه در ورزشگاه آزادی با مردم کرمانشاه دیدار خواهد داشت از عموم مردم برای این دیدار دعوت خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان کرمانشاه گفت: انتخابات به عنوان یک فضای انتخاباتی باید در راستای ایجاد یک رقابت سالم با هدف خدمت به مردم مورد توجه قرار گیرد و از هر گونه بی اخلاقی باید پرهیز شود همان‌طور که در بین اعضای رسمی ستاد پزشکیان بی اخلاقی تاکنون مشاهده نشده است.

سعیدی اذعان داشت: با وجود اینکه برخی از افراد بر بی اخلاقی طرفداران و اعضای ستاد پزشکیان در فضای مجازی معتقدند اما باید توجه داشت که فضای مجازی فضای بسیار گسترده‌ای است که با کاربران بسیار زیاد امکان نظارت و کنترل بر محتواهای تولید شده وجود ندارد اما حقیقت آن است که توهینی از اعضای ستاد رخ نداده است.

وی در پایان با تاکید و لزوم بر وحدت در جامعه به عنوان یک نیاز اساسی جامعه، مطرح کرد: آنچه که امروز از سوی مردم و به ویژه اصحاب رسانه انتظار داریم این است که فارغ از دیدگاه سیاسی و جانبدارانه مطالب ۲ کاندید را مطالعه و در صورت صحت داشتن آن را باز نشر دهند.

کد خبر 6154775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha