۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

پرداختن به موضوع جهاد تبیین از ضرورت‌های جامعه است

پرداختن به موضوع جهاد تبیین از ضرورت‌های جامعه است

ایلام-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: پرداختن به موضوع جهاد تبیین از ضرورت‌های جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رحیمی ظهر سه شنبه در همایش هیئات مذهبی شهرستان چرداول که با حضور هیئات مذهبی برگزار شد گفت:

وی افزود: پرداختن به مساله جهاد تبیین برگرفته از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب از ضروریات جامعه امروز ما است.

حجت الاسلام رحیمی عنوان کرد: هیئات مذهبی، پایگاه‌های مقاومت و مراکز فرهنگی باید تمامی دستاوردها، خدمات و برکات نظام و انقلاب در تمامی عرصه‌ها را بخوبی برای افکار عمومی جامعه بخصوص نسل جوان تبیین کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه امروزه وظیفه سنگین جهاد تبیین بر عهده هیئتی‌ها است بیان داشت: با توجه به شروع برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام محرم و صفر، بحث تبیین فلسفه قیام عاشورا بویژه مقاومت برای نسل جوان ضروری به نظر می‌رسد.

وی گفت: در چند سال اخیر در سازمان تبلیغات اسلامی گفتمان انقلاب را که یکی از مباحث مهم آن مقاومت است به صورت ویژه توسط مبلغین تبلیغ می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیمی افزود: گفتمان مقاومت در جامعه محقق گردیده است که امروز به جای ۲۰۰ هزار بشکه نفت می‌توانیم ۲ میلیون بشکه نفت در روز تولید کنیم و بفروشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اظهار داشت: از برنامه‌های اصلی ما در ایام و شب‌های محرم که توسط مبلغین مطرح خواهد شد بحث مقاومت است و این پیام مقاومت را به مردم برسانند که این مقاومت است که امروزه ما می‌توانیم در مقابل ابر قدرت‌ها ایستادگی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، به مقاومت مردم در جریان جنگ تحمیلی با وجود همه مشکلات و آوارگی در اثر جنگ اشاره کرد و افزود: ثمرات آن مقاومت و فداکاری‌ها را بعد از گذشت ۴۰ سال شاهد هستیم و کشور ما امروز در سطح جهانی تعیین کننده است

وی عنوان کرد: در چند روز باقیمانده تا برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کشور باید تمام تلاش خود را جهت حضور حداکثری آحاد جامعه در پای صندوق‌های رای انجام دهیم.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین باید بیش از پیش در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد افزود: با توجه به حضور آحاد مختلف جامعه در برنامه‌های ایام محرم و حضور در پای منبر مبلغین می‌طلبد نسبت به شناسایی آسیب‌های اجتماعی محله خود و حل این مشکلات توسط مبلغین و مردم تدابیری اندیشیده شود.

حجت‌الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با حوزه علمیه قم جهت اعزام مبلغین به استان ایلام در شب‌های محرم و صفر در خدمت مردم شریف استان باشیم

وی ادامه داد: نمایش حضور مردم در مراسم مذهبی در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی تاثیر بسزایی در تقویت فرهنگ عاشورایی جامعه خواهد داشت، مردم پای کار هستند و این وظیفه ماست که کم کاری نکنیم.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از هیئات مذهبی استان افزود: با برنامه ریزی در ایام محرم و صفر انشاالله بتوانیم در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی بتوانیم نقشه‌های دشمن علیه کشور را خنثی کنیم.

کد خبر 6154856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha