۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۶

سازمان انرژی اتمی از مدیر رادیو نمایش تجلیل کرد

سازمان انرژی اتمی از مدیر رادیو نمایش تجلیل کرد

در دیدار مدیران اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش رسانه ملی با رئیس سازمان انرژی اتمی از مدیر رادیو نمایش برای تولید نمایش‌های رادیویی در تکریم مقام شهدای هسته‌ای تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، طی نشستی از چند نمایش رادیویی جدید با حضور محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش و رضا گل سوسن مدیر گروه مستند رادیو نمایش رونمایی شد.

در این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع، رییس مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی و مشاوران فرهنگی و امور ایثارگران سازمان انرژی اتمی نیز حضور داشتند که در آن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت بر ضرورت بزرگداشت مقام والای شهیدان هسته‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شنیداری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاکید شد.

در ادامه این نشست از نمایش های رادیویی تولید شده در زمینه گرامیداشت مقام شهدای هسته‌ای رونمایی شد و مورد استقبال محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران و مشاوران وی قرار گرفت.

این سریال‌های نمایشی بر اساس معرفی ویژگی‌های شهدا و ترویج سبک زندگی شهید شهریاری، شهید احمدی‌روشن، شهید رضایی‌نژاد، شهید علی‌محمدی و شهید فخری‌زاده از شهدای هسته‌ای ساخته و توسط هنرمندانی چون ایوب آقاخانی، فریدون محرابی و بهرام سروری‌نژاد کارگردانی شده است. همچنین در این جلسه از پادکست‌های تولید شده در مرکز دیپلماسی‌ عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران با رویکرد معرفی دستاوردهای صلح‌آمیز هسته‌ای کشور رونمایی شد.

اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران نیز در این دیدار صمیمانه ضمن قدردانی از تولیدکنندگان این آثار، با تقدیم لوح و هدایا به محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش و نیز رضا گل سوسن مدیر گروه مستند این شبکه رادیویی، بر لزوم تولید محتوا به‌ویژه آثار شنیداری در قالب‌های پادکست، سریال و ویژه‌برنامه‌های مناسبتی در حوزه‌های مختلف تخصصی و فرهنگی در راستای تکریم مقام شهدا و ترویج دستاوردهای صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

در ادامه سوهانی ضمن ابراز علاقه به همکاری با مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی از هنر متعهد برای پیشبرد اهداف در پیشرفت کشور اسلامی مطالبی را بیان کرد.

سوهانی برای همکاری هرچه اثرگذارتر جهت شناساندن و آشنایی بیشتر فناوری هسته ای (که عامل پیشرفت در تمام علوم و فنون کشور است) با کمک هنرمندان توانا و نام آشنا در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در قالب تولید نمایش های کوتاه و مستند های نمایشی اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6154916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha