۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۵

معاون ستاد انتخاباتی جلیلی:

جامعه انقلابی کشور باید با تمام وجود پای کار بیایند

جامعه انقلابی کشور باید با تمام وجود پای کار بیایند

معاون ستاد انتخاباتی جلیلی گفت: جامعه انقلابی کشور باید با تمام وجود پای کار بیایند و اگر غفلت کنیم دوباره اتفاقات بدی خواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش مسئولین و اعضای ستادهای مرکزی استان تهران حامیان قالیباف و جلیلی با حضور حسین طلا معاون نظارت ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، حبیب کاشانی رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران قالیباف، مهدی اقراریان و سوده نجفی اعضای شورای شهر تهران در مسجد جامع امام سجاد (ع) برگزار شد.

در این مراسم حسین طلا معاون ستاد انتخاباتی جلیلی اظهار داشت: از تمامی نامزدهای جبهه انقلاب تشکر می‌کنم که قبل و بعد از انتخابات همراه جبهه انقلاب شدند. من نماینده جلیلی در شورای نگهبان بودم اما از روز شنبه خودم را نماینده انقلاب می‌دانم.

وی افزود: جامعه انقلابی کشور باید با تمام وجود پای کار بیایند و اگر غفلت کنیم دوباره اتفاقات بدی خواهد افتاد.

وی افزود: اشک‌هایی که در شکست می‌ریزیم عرق‌هایی هست که قبلاً نریخته‌ایم. امروز با تمام توان و ناجوانمردانه تخریب می‌کنند و با جنگ سردی که به راه انداخته‌اند، حتی از خطوط قرمز هم عبور می‌کنند و ما باید برائت بجوییم از این جریان و خیر نظام را رقم بزنیم.

حبیب کاشانی رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران قالیباف نیز در ادامه این مراسم گفت: همه ما امروز در جبهه انقلاب و کنار هم هستیم و باید برای اعتلا و پیروزی آن بکوشیم.

وی افزود: ۱۵ تیرماه روز حساس و سرنوشت سازی برای کشور و مردم ایران و است و باید تلاش کنیم تا شیرینی پیروزی جبهه انقلاب کام ملت را شیرین کند و با انتخاب دکتر جلیلی راه نیمه تمام شهید رئیسی را ادامه دهیم.

کد خبر 6154942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha