۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۸

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان:

قاچاق کالا و سوخت معضل اصلی تولید داخل است

قاچاق کالا و سوخت معضل اصلی تولید داخل است

بندرعباس- مدیرکل امنیتی و انتظامی هرمزگان، قاچاق کالا و سوخت رامعضل اصلی تولید داخل دانست و گفت: همه باید برای جلوگیری از قاچاق کالا در استان تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد پویافر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) هر ساله با نامگذاری سال به بیان اولویت بخشی و رویکرد و تبیین اقدامات و فعالیت‌های شاخص کشور می‌پردازند که در چند سال اخیر اولویت اول ایشان حوزه اقتصادی بوده است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری هرمزگان گفت: واردات بی رویه، قاچاق کالا و سوخت معضل تولیدات داخل است و رفع این موانع حائز اهمیت است از این رو بایستی مسئولین استان در صدا و سیما به تبیین آن بپردازند و با تعامل بین دستگاهی و همکاری مردم تلاش کنند تا قاچاق به حداقل برسد.

پویا فر اضافه کرد: مشارکت خانواده‌ها و دستگاه‌ها در حوزه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز، تقویت باور عمومی برای مصرف کالای داخلی عامل مهم و تأثیرگذار در جهت حمایت از اقتصاد کشور است که سیاست و رویکرد کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان در عملیاتی نمودن اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با حمایت استاندار و همکاری و مشارکت حداکثری دستگاه‌های عضو کمیسیون استان و بر اساس برنامه‌های راهبردی ستاد مرکزی در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نیز گام‌های مؤثری در جلوگیری از توزیع مازاد فرآورده‌های نفتی در همه بخش‌های مصرفی همچنین ساماندهی شناورهای سنتی و رویه ملوانی برداشته شده است.

کد خبر 6154959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha