۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۱

اقدامات فرودگاه اهواز در طول دولت سیزدهم تشریح شد

اقدامات فرودگاه اهواز در طول دولت سیزدهم تشریح شد

اهواز - مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان، اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز در طول عمر دولت سیزدهم را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی رزاز ظهر امروز سه شنبه در نشست تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در خوزستان که در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: در فرودگاه اهواز پروژه‌ها را آغاز کردیم که در حال حاضر ادامه دارند و البته ادامه خواهند داشت چرا که انباشتی از کار وجود داشت که باید انجام می‌شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه دستگاه ILS فرودگاه اهواز بسیار قدیمی و از اولین نسل‌های نصب شده بود، در دولت سیزدهم موفق شدیم یک دستگاه ILS در فرودگاه اهواز نصب کنیم که برای امور پروازی بسیار مهم است.

وی افزود: بهره برداری از یک ترمینال چهار هزار مترمربعی با حضور وزیر راه و شهرسازی اقدام دیگر انجام شده در دولت سیزدهم است. همچنین با توجه به افزایش ترمینال‌ها برای ارائه سرویس سرمایشی و گرمایشی بهتر، ظرفیت موتورخانه افزایش داده شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان یکی از معضلات بزرگ فرودگاه اهواز را مشکل کابل برق باند و چراغ روشنایی خواند و گفت: با تلاش مجموعه فنی و تخصصی مجموعه فرودگاه‌ها روشنایی باند و کابل برق را به مرحله مناسب رساندیم.

رزاز ادامه داد: همچنین سیستم جدید SFLS که به دید خلبان بسیار کمک می‌کند باعث می‌شود به واسطه آن موقعیت فرودگاه را پیدا کند، نصب کردیم و جز پنج فرودگاه کشور هستیم که به این سیستم مجهز است.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها همچنان ادامه دارند، تصریح کرد: پروژه محوطه را بیش از یک سال پیش آغاز کرده‌ایم و قصد داریم مرداد ماه آن را افتتاح کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه قصد داریم بهسازی ترمینال را آغاز کنیم، اظهار کرد: همه اقدامات ذکر شده و اخذ اعتبارات در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است. این خدمات، معرف خدمات نظام و دولت به مردم است و امیدوارمی ما به عنوان پیشانی خوزستان بتوانیم خدماتی شایسته به مردم خوزستان ارائه دهیم و معرف خوبی برای اقدامات دولت و نظام باشیم.

کد خبر 6155037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha