۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۱

در دولت سیزدهم؛

۲۰ نقطه حادثه‌خیز استان بوشهر ایمن‌سازی شد

۲۰ نقطه حادثه‌خیز استان بوشهر ایمن‌سازی شد

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۲۰ نقطه حادثه‌خیز استان بوشهر در دولت سیزدهم رفع و ایمن‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اعتبارات راهداری استان بوشهر طی دولت سیزدهم شاهد افزایش ۶ برابری هستیم.

وی با اشاره به نگهداری از چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه‌های استان بوشهر بیان کرد: ۲۰ نقطه حادثه‌خیز استان بوشهر در دولت سیزدهم رفع و ایمن‌سازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اضافه شدن ۱۲ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به ناوگان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در زمینه احداث راه‌های روستایی هم ۷۵ کیلومتر احداث و ۶۷ کیلومتر راه روستایی نیز تعریض و بهسازی شده است.

جشن برخورداری روستاهای بالای ۵۰ خانوار از راه مناسب

وی با اشاره به جابجایی ۹ میلیون تن کالا و جابجایی پنج میلیون مسافر به صورت سالانه اضافه کرد: در ایمن سازی مدارس حاشیه جاده‌ها نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و ۲۰ مدرسه ایمن‌سازی شده است.

اخترشناس افزود: در این دولت جشن برخورداری روستاهای بالای ۵۰ خانوار از راه مناسب روستایی خبر داد و افزود: یک پاسگاه پلیس راه در سه راهی سیراف در حال احداث است که هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 6155044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha