۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۱

در جریان مسابقات کشوری؛

وزنه‌بردار اردبیلی طلایی شد

وزنه‌بردار اردبیلی طلایی شد

اردبیل - وزنه‌بردار اردبیلی در مسابقات کشوری با کسب سه نشان طلا قهرمان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور رضا باغی وزنه‌بردار خوش آتیه استان اردبیل با ثبت رکورد جدید در هر سه بخش توانست مدال طلا را کسب کرده و موفقیتی دیگر به نام ورزش استان اردبیل به ثبت برساند.

این وزنه‌بردار با بالای سر بردن وزنه ۱۴۰ کیلوگرم در یک ضرب و ۱۷۰ کیلوگرم در ۲ ضرب توانست نشان طلا گرفته و در مجموع نیز با بالای سر بردن وزنه ۳۱۰ کیلوگرمی توانست مقام اول را کسب کرده و نشان طلای خوش رنگ را نصیب خود کند.

با این پیروزی و کسب سه نشان طلا توسط وزنه‌بردار استان اردبیل، این استان وارد رقابت‌های حساس کشوری شد تا با این وزنه‌برداری بتواند برای آینده بهتر و شایسته‌تر امیدوار باشد.

استان اردبیل در سال‌های گذشته وزنه‌برداران شاخصی را تقدیم کشور کرده تا در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی بتواند نشان‌های با ارزش طلا و نقره را به دست آورد که حسین رضازاده و سجاد انوشیروانی از جمله قهرمانان این استان در رشته وزنه‌برداری بودند.

تیم وزنه‌برداری استان اردبیل در اوزان سنگین همواره جز رقبای سخت برای وزنه‌برداران سایر استان‌‎ها بوده و توانستند جایگاه‌های ممتازی را به دست آورند.

کد خبر 6155086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha