۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۷

مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی:

مداحان مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند

مداحان مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند

سنندج_مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مداحان باید مردم را به شرکت در انتخابات و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی ترغیب کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد جنتی در همایش پرچمداران بصیرت استان کردستان که در مهدیه سنندج برگزار شد؛ اظهار کرد: ایران در جمعه ۱۵ تیرماه شاهد رویداد سرنوشت سازی است که با حضور مردم رقم می‌خورد.

وی خطاب به مداحان گفت: امروز برای مداحان یک تکلیف است که از نزدیک صدای انقلاب اسلامی را به مردم برسانند، و مردم را که سرمایه عظیم اجتماعی محسوب می‌شوند به مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کنند.

مداحان مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند

مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی افزود: وجود امنیت پایدار در بسیاری از ممالک اسلامی بخاطر مکتب امام حسین (ع) و دلدادگی به این امام همام است و عشق به مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) موجب خنثی شدن فتنه داعش که توسط آمریکا در خاورمیانه کاشته شده بود، خواهد شد.

مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: زدن موشک به قلب رژیم صهیونیستی موجب شد تا دل‌های آزادگان جهانی برای اسلام بتپد.

مداحان مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند

حجت‌الاسلام جنتی تأکید کرد: حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) مبداء حرکت سیاسی و جهاد در اسلام است و همه تکلیف داریم پرچم حسین بن علی (ع) را نگهداریم.

دشمن به دنبال تشویق بانوان برای الگوگیری از غرب است
مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی همچنین بر ضرورت الگوگیری از فاطمه زهرا (س) توسط بانوان جامعه تاکید کرد و یادآور شد: امروز بانوان باید ادامه دهنده راه حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) باشند، زیرا در جنگ نرم، دشمن زنان را تشویق به الگوگیری از غرب می‌کند.

مداحان مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند

حجت الاسلام جنتی یادآور شد: غرب زن را بهترین عنصر برای تبلیغ می‌داند و نمی‌خواهد زن همسر و یا مادر باشد زیرا مادر یا همسر یک زن قانع است.

مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: وقتی بانوان همچون زینب (س) قیام کنند قطعاً مجلس یزیدیان با آن همه ابهت فرو می‌ریزد.

کد خبر 6155099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha