۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۰

گفت‌وگوی مهر؛

مشارکت مردم در انتخابات سبب تقویت همبستگی برای حل مشکلات خواهد شد

مشارکت مردم در انتخابات سبب تقویت همبستگی برای حل مشکلات خواهد شد

بندرعباس- رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات سبب تقویت همبستگی برای حل مشکلات کشور خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مشارکت گسترده در انتخابات سبب تقویت همبستگی برای حل مشکلات کشور خواهد شد و مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای تأمین امنیت و اقتدار ملی و تقویت همبستگی اجتماعی و همدلی و هم‌افزایی حل مشکلات مؤثر است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران همواره، ملتی اهل حماسه‌آفرینی بوده است و قطعاً در انتخابات پیش‌رو نیز حماسه خواهند آفرید و با انتخاب اصلح کشور را به سوی پیشرفت و تعالی حرکت خواهند داد.

سهرابی افزایش مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را دو راهبرد اصلی در رابطه با انتخابات دانست و گفت: یکی از شاخصه‌هایی که کاندیدای اصلح بایست داشته باشد مرزبندی با دشمنان است؛ به هر صورت انقلاب اسلامی ایران پرچمدار گفتمان‌هایی در جهان است و رئیس جمهور باید بتواند از این گفتمان‌ها نمایندگی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی تاکید کرد: انتخابات عرصه‌ای برای پاسداری از جمهوریت نظام اسلامی است بنابراین پایبندی به جمهوریت و اسلامیت از جمله معیارهایی است که باید مردم آن‌ها را در کاندیدای اصلح ارزیابی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب تبعیت از ولایت فقیه را از دیگر اصول و شاخصه‌های کاندیدای اصلح دانست و گفت: برای تقویت سرمایه اجتماعی نظام اسلامی، شورای نگهبان زمینه‌ای برای حضور سلیقه‌های گوناگون در چهارچوب و قانون اساسی فراهم کرده است و امروز دو تن از نامزدها توانسته‌اند خود را به مرحله دوم برسانند از این رو همه باید در گام نخست تلاش کنند که مشارکت بالا برود و اگر هر شخص یک نفر دیگر را در رأی گیری همراه خود کند قطعاً مشارکت رشد دوچندان خواهد داشت.

کد خبر 6155142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha