۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۸:۱۹

خداحافظی تلخ سلطان درمان ناباروری ایران؛

افلاطونیان: از تکمیل نشدن مرکزتحقیقات تولید مثل یزد دلخورم

افلاطونیان: از تکمیل نشدن مرکزتحقیقات تولید مثل یزد دلخورم

یزد- پدر درمان ناباروری ایران با دلخوری از تکمیل نشدن ساختمان جدید مرکز تحقیقات علوم تولید مثل یزد با گذشت نزدیک به یک دهه، از خداحافظی از مرکز با سابقه ۴۰ سال فعالیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس افلاطونیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از بی نتیجه ماندن پیگیری‌های مکرر برای تکمیل مرکز تحقیقات طب تولید مثل یزد در کنار بیمارستان شهید صدوقی گلایه کرد و افزود: مرکز فعلی فضای کافی برای ارائه خدمات به مراجعان را ندارد.

افلاطونیان که بارها از خیران خواسته برای تکمیل این مرکز همکاری کنند از بی‌نتیجه ماندن مرکز دلخور است و از رفتن از مرکز و دانشگاه خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت ۴۰ ساله خود در مرکز درمان ناباروری و پژوهشکده طب تولید مثل یزد به دلیل علاقه شخصی ادامه داد: در مرکز فعلی که سال ۱۳۶۸ تأسیس شده با محدودیت‌هایی فیزیکی از جمله در بخش درمانگاه، اتاق عمل، کتابخانه و محل آموزش دانشجویان روبه‌رو هستیم که این مسئله باعث شده چندین مرکز تحقیقاتی در زیرزمین یا سوله‌های کوچک ایجاد شود و کار برای محققان و کارشناسان در چنین شرایطی سخت است.

وی، تکمیل مرکز ناباروری در دست ساخت در محوطه بیمارستان شهید صدوقی یزد را راه برون رفت از این معضل اعلام کرد و افزود: این مرکز زمانی با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار قابل ساخت بود اما الان با ۸۰۰ میلیارد هم تکمیل نمی‌شود.

تلاش‌های بی نتیجه برای تکمیل مرکز ناتمام

افلاطونیان عنوان کرد: ساخت مرکز جدید در مجاورت بیمارستان شهید صدوقی از سال ۱۳۹۵ به همت یک خیر آغاز شد اما بنا بر دلایل نامعلومی پس از هزینه یک میلیارد تومان در این پروژه از ادامه کار انصراف داد.

وی با بیان اینکه قصد داشتم مرکز را تکمیل کرده و به آیندگان تحویل دهم افزود: اما امروز در شرایطی که این مرکز سرانجام نیافته است با دلخوری تمام از دانشگاه خداحافظی می‌کنم.

کد خبر 6155172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha