۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۸:۲۷

مدرس دانشگاه‌های کردستان:

حفظ نظام اسلامی نیازمند حضور مردم پای صندوق‌های رای است

حفظ نظام اسلامی نیازمند حضور مردم پای صندوق‌های رای است

سنندج_ مدرس دانشگاه‌های کردستان گفت: حفظ نظام اسلامی ما نیازمند حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

مهدی عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در آستانه یک آزمون بزرگ قرار داریم کل تجربه بزرگان و افراد دارای تجربه می‌تواند به ما در انتخاب فرد مناسب و اصلح کمک کند.

وی افزود: بزرگ‌ترها شاهد صحنه‌های زیادی بودند و می‌توانند با تجربه‌ای که دارند بهترین راهنما باشند.

این مدرس دانشگاه عنوان کرد: اشخاصی که در بدنه انقلاب آمدند و خالق صحنه‌های ماندگار شدند، توانستند خود را در ذهن‌ها هم ماندگار کنند مانند شهیدان بزرگوار بهشتی، رجایی، باهنر و شهید رئیسی که برای نظام ما خالق خدمات شدند.

عبدالملکی تصریح کرد: امام راحل کلمه وحدت بخش انتخابات و انقلاب اسلامی را بنیان نهادند و بر همین مبنا تفکر و آرمان انقلاب صادر شد و اسطوره‌هایی آمدند و در همه زمینه‌ها خدمت انجام دادند.

وی اذعان کرد: شهید رئیسی هم نگاه نسل جوان را با خدمات صادقانه خود تغییر داد و روندی از حکومت اسلامی را به مردم نشان داد و آن‌را ترسیم کرد که مردم خدمت واقعی و خدمت‌گذار صادق را دیدند.

مدرس دانشگاه‌های کردستان عنوان کرد: مردم ما جنگ و تحریم و تمام مشکلات اقتصادی و دیگر موانعی که توسط دشمن ایجاد شده بود را دیدند، اما همه این موانع تعالی انقلاب و ایستادگی ملت بزرگ ما را نشان داد.

عبدالملکی ادامه داد: ما با عشق و ایمان برای موجودیت کشور ایستادیم و امروز ایران اسلامی یک کشور عزتمند در دنیا است که حاکمیت ما بر مبنای دموکراسی و مردم سالاری است.

وی ادامه داد: برخلاف کشورهای که مدعی دموکراسی هستند در ایران همواره مردم در صف مقدم انتخاب‌ها بودند و حاکمیت بر مبنای رأی مردم انتخاب می‌شود و مردم هم با ایمان و اعتقاد و احترام به مسؤولان حضور پرشور و با بصیرت دارند.

مدرس دانشگاه یادآور شد: انتخابات رأی به اقتدار و عزت نظام است و در دور دوم انتخابات که دو نفر با رأی مردم انتخاب شدند نقشه دشمنان برملا شد چون همواره ادعای مهندسی انتخابات در رسانه‌های معاند مطرح است ولی امروز ۲ گفتمان مختلف به دور دوم راه یافتند که نشان از دموکراسی و دیپلماسی نظام است.

عبدالملکی تصریح کرد: چشم دنیا امروز نتیجه انتخابات ایران را رصد می‌کند و برنامه‌ریزی دشمن برای حضور کمرنگ مردم است.

وی گفت: مردم مظلوم غزه و لبنان که غرب و حقوق بشر را در سکوت مطلق می‌بینند امروز انتخابات ما را در سرنوشت خود مؤثر می‌دانند و دشمنان با ترس امید به عدم مشارکت بستند و دل به حضور کمرنگ مردم دارند.

مدرس دانشگاه‌های کردستان افزود: انتخاب صحیح و درست مردم عزتی می‌آفریند که برای آن در ۴۵ سال انقلاب و قبل از آن هم هزاران جوان با آمال و آرزوهای که داشتند جانشان را فدا کردند.

عبدالملکی گفت: وظیفه ما حفظ این نظام است که با رفتن پای صندوق رأی میسر می‌شود و موجب دلگرمی مظلومان و کور شدن چشم طمع دشمنان از تمامیت ارضی ما می‌شود.

کد خبر 6155210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha