۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۶

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد؛

ابلاغ ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور

ابلاغ ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور

زاهدان_ استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر دوم رئیس جمهور و هیات دولت ابلاغ شد و به طور جدی، پیگیر اجرایی شدن طرح‌های این مصوبات هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران که با محوریت نشست خود و مجمع نمایندگان استان با دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری، انجام شد، افزود: طی نشستی که به همراه اعضای مجمع نمایندگان استان با سرپرست ریاست جمهوری داشتیم، مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت و در این بخش، ۲۸ هزار میلیارد تومان برای اجرای این مصوبات در حوزه‌های مختلف ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه سفر دوم شهید آیت الله رئیسی به استان سیستان و بلوچستان، انجام نشد، اما طرح‌هایی که برای این سفر مصوب شده بود، ابلاغ و به طور جد به دنبال اجرایی شدن طرح‌ها در استان هستیم.

نماینده عالی دولت در استان، اضافه کرد: علاوه بر این، بعد از جلسات مختلفی که با سازمان برنامه و بودجه کشور و مجموعه‌های دولتی برگزار شده، در نهایت بسته ۶۰ همتی نیز از سوی سرپرست ریاست جمهوری برای اجرای طرح‌های مختلف مصوب و ابلاغ شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این بسته، تغییر اساسی در بخش‌های زیرساختی از جمله راه‌ها، آبرسانی روستایی و شهری، برق رسانی، راه آهن، گازرسانی و غیره ایجاد خواهد کرد و شاخصه‌های استان در همه حوزه‌های زیرساختی ارتقا خواهد یافت.

کرمی بیان کرد: موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد، پیگیری مشکل شش هزار و ۲۰۰ نفر معلم خرید خدمت در استان نیز انجام شد که در این نشست، تبدیل وضعیت آنان به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در نشست با سرپرست ریاست جمهوری همچنین موضوع خط انتقال محصولات سوختی از استان کرمان به سیستان و بلوچستان، سوخت کشاورزان و مشکلات کارخانه ریسندگی بافت بلوچ نیز مطرح و مقرر شده و پیگیری‌های لازم در خ صوص حل این مسائل انجام شود.

کد خبر 6155236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      0 0
      سلام حواستون باشه به چه کسی رای میدهید فراموش نکنید کارهایی که شهید رییسی برای سیستان کرد مخصوصا سدی که اگر پارسال افتتاح نشده بود 10000نفر جان خود را از دست میدادند مواظب باشید مدیون شهدای خدمت نشوید فرق می کند کی رییس جمهور شود #جلیلی