۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۲

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر:

۸۶ درصد از بوشهری‌ها با «کارت هوشمند ملی» رأی دادند

۸۶ درصد از بوشهری‌ها با «کارت هوشمند ملی» رأی دادند

بوشهر- مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: ۸۶ درصد از مردم استان بوشهر در دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با «کارت هوشمند ملی» رأی دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار صبح چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات ثبت احوال بوشهر اظهار کرد: ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال برای زمینه حضور مردم استان بوشهر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آماده هستند.

وی تصریح کرد: همه شناسنامه‌های تعویضی و المثنی تا روز قبل از انتخابات مرحله اول صادر شد و در اختیار رأی دهندگان قرار گرفت، از ابتدای هفته جاری نیز درخواست‌های جدیدی که اخذ شده با سرعت در حال انجام است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر افزود: برای برگزاری دور دوم انتخابات نیز، همچون هفته گذشته تمام تمهیدات و برنامه ریزی های لازم انجام شده است تا چنانچه افرادی مدرک هویتی خود را در دست نداشته باشند در کوتاه‌ترین زمان مشکل آنان رفع شود.

آمادگی ثبت احوال در روز رأی‌گیری

وی با یادآوری این موضوع که با در دست داشتن شناسنامه عکس‌دار یا کارت هوشمند ملی می‌توان در انتخابات شرکت کرد، تاکید کرد: برای شرکت در انتخابات داشتن یکی از دو مدرک هویتی کافی است؛ افراد با شناسنامه‌های جلد قرمز هم می‌توانند رأی دهند.

پاسالار ادامه داد: همکاران ما روز جمعه ۱۵ تیر در ادارات حضور دارند و شماره تلفن آنان در اختیار ستاد انتخابات قرار داده شده تا چنانچه ابهامی در احراز هویت یا عدم دسترسی به شماره ملی رأی دهندگان باشد با هماهنگی رفع شود.

کد خبر 6155313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha