۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳

در گفتگوی تلویزیونی بیان شد؛

تشکر رئیس ستاد انتخابات کشور از صداوسیما

تشکر رئیس ستاد انتخابات کشور از صداوسیما

­رئیس ستاد انتخابات کشور، برگزاری مناظره‌های چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را خوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدتقی شاهچراغی در برنامه تلویزیونی «زمانه» که از شبکه ۲ پخش شد، گفت: من معتقدم در مجموع مناظرات خوب برگزار شد و باید از صدا و سیما تشکر کنم نه به خاطر برنامه مناظره‌ها بلکه همه برنامه‌هایی که در چندماه گذشته در خصوص انتخابات‌های مختلف داشتند.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: مناظره آخر هم به صورت سریع برگزار و نکاتی هم مطرح شد که بعداً توضیحات را ارائه خواهم داد.

فعالیت تبلیغاتی نامزدها فقط تا ساعت ۸ صبح فردا

شاهچراغی همچنین گفت: برابر با قانون، تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه نامزدهای انتخابات، طرفداران و ستادهای آنها می‌توانند فعالیت انتخاباتی و تبلیغاتی داشته باشند.

وی تصریح کرد: نامزدها سفرهای استانی مختلفی داشتند و به طور طبیعی روز آخر تبلیغات را برای اینکه ارائه خوبی از برنامه‌هایشان با جمعیت قاعدتاً قابل توجه داشته باشند، ظاهراً در مرکزیت کشور این برنامه را پیش بینی کرده‌اند.

فعالیت فرمانداران به نفع یک نامزد خاص صحت ندارد

«سید محمد تقی شاهچراغی»، رئیس ستاد انتخابات کشور به شائبه مطرح شده از سوی یکی از نامزدها در خصوص فعالیت فرمانداران به نفع یک نامزد خاص نیز واکنش نشان داد و تاکید کرد: این اظهاراتی که بیان شد صحت ندارد و این‌طور نیست.

وی افزود: اساساً ما رأی را حق مردم می‌دانیم، حق الناس می‌دانیم و وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم که از آرای مردم محافظت کنیم.

شاهچراغی گفت: با توجه به حضور نمایندگان نامزدها و اینکه ناظران شورای نگهبان در همه جا از شعبه تا ستاد حضور دارند، هیچ جای نگرانی نیست.

وی در ادامه با ذکر یک خاطره از شهید رئیسی، اظهارداشت: شهید رئیسی قبل از انتخابات مجلس تاکید کردند مراقب رأی مردم باشید. این حق مردم است. به تبع این تاکید و نیز بیانات مقام معظم رهبری، دکتر وحیدی به شدت تاکید داشتند که از آرای مردم محافظت شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه دو روز قبل در همین ارتباط با استانداران جلسه داشتیم، افزود: اگر کسی نکته‌ای، استنادی، مصداقی قانونی دارد برای ما تفاوت نمی‌کند و هر موردی که تخلف باشد را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: در انتخابات مجلس دو، سه مورد شائبه دخالت در انتخابات مطرح گردید که منجر به برکناری افراد شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: ما توقع‌مان این است که مردم نیز مراقبت کنند سلامت قطعی انتخابات در جمهوری اسلامی خدشه دار نشود. همه مراقبت کند، ما هم مراقبت می‌کنیم.

کد خبر 6155343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha