۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۷

اعطای ۸۰ هزار وام حمایتی در بهار ۱۴۰۳

اعطای ۸۰ هزار وام حمایتی در بهار ۱۴۰۳

تعداد وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۳ برای کمک به مردم اقصی نقاط کشور از مرز ۸۰ هزار فقره گذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، پرداخت وام‌های حمایتی از محل منابع قرض‌الحسنه و تسهیلات از محل منابع عادی این بانک در بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۳ با سرعت بیشتری ادامه یافت و مجموع تعداد این پرداخت‌ها به ۸۰ هزار و ۲۰۰ فقره رسید و بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک به آن تخصیص یافت.

بنابراین گزارش، عملکرد وام‌های قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران در فصل بهار سال جاری نشان از پرداخت ۵۴ هزار و ۷۶۲ فقره انواع وام‌های قرض‌الحسنه به ارزش ۸۳ هزار و ۴۹۷ میلیارد ریال دارد. علاوه بر این ۲۵ هزار و ۴۳۷ فقره تسهیلات تکلیفی از محل منابع عادی به ارزش ۳۶ هزار و ۷۲۱ میلیارد ریال به متقاضیان در قالب اقدام ملی مسکن، ودیعه مسکن اقدام ملی، مسکن روستایی و مسکن ایثارگران به معرفی‌شدگان پرداخت شده که درمجموع ۸۰ هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات حمایتی به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال به واجدان شرایط پرداخت شده است.

پرداخت انواع وام قرض‌الحسنه در بخش‌های ازدواج و تهیه جهیزیه، فرزندآوری، مشاغل خانگی، ودیعه مسکن، درمان، ستاد دیه و سایر وام‌های ضروری و همچنین مشارکت در بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، مشارکت مدنی در نهضت ملی مسکن، ودیعه مسکن اقدام ملی مسکن، ساخت و خرید مسکن ایثارگران، از دیگر اقدامات بانک در راستای پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در مدت یاد شده بوده است.

توجه و اهتمام بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک مردمی و بازوی عملیاتی در طرح‌های کلان دولت موجب همراهی بانک در پرداخت تسهیلات حمایت و تکلیفی به ویژه وام‌های قرض‌الحسنه بوده و در برخی سرفصل‌ها از جمله وام ازدواج به مراتب بیش از تکالیف قانونی پرداخت شده است.

کد خبر 6155344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha