۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴

رییس کل دادگستری مازندران:

پروژه راه دسترسی به منطقه آزاد مازندران بلاتکلیف مانده است

پروژه راه دسترسی به منطقه آزاد مازندران بلاتکلیف مانده است

جویبار - رییس کل دادگستری مازندران گفت: پروژه نیمه کاره تکمیل جاده میرود - چپکرود و احداث راه دسترسی به منطقه آزاد چندین سال متوقف و بلاتکلیف مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پوریانی صبح چهارشنبه در بازدید از جاده دسترسی می‌رود - چپکرود افزود: یکی از مناطق آزاد تجاری-صنعتی استان مازندران در منطقه می‌رود تا چپکرود واقع است که بخشی از آن به جویبار و بخشی به بهنمیر متصل است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: متأسفانه در راستای توسعه و آبادانی استان، فرایند تکمیل پروژه نیمه کاره تکمیل جاده دسترسی می‌رود - چپکرود و احداث راه دسترسی به منطقه آزاد، چندین سال است متوقف شده و بلاتکلیف مانده است.

پوریانی تصریح کرد: باید ضمن توجه به اجرای دقیق قانون، بررسی و پیگیری لازم برای تعیین تکلیف و حل مشکلات این پروژه صورت گیرد، همچنین با توجه به مشکلات موجود در این پروژه و مخالفت برخی دستگاه‌های اجرایی مبنی بر ممنوعیت تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، ضمن بررسی دقیق، اقدامات لازم در راستای توسعه و تسهیل مسیر دسترسی مردم منطقه با در نظر گرفتن مر دقیق قانون انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد: دستگاه قضائی استان در مسیر پیشرفت و توسعه استان حامی مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده و در راستای رفع موانع در چهارچوب قانون اهتمام خواهد داشت.

کد خبر 6155375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha