۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰

در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح کرد؛

ضرغامی: تابو برگزاری کنسرت در اماکن تاریخی شکسته شد

ضرغامی: تابو برگزاری کنسرت در اماکن تاریخی شکسته شد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تابوی کنسرت در دولت شهید رئیسی شکسته شد؛ سال‌ها اهالی موسیقی می‌خواستند در فضاهای تاریخی کنسرت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: فردا در استان فارس ۱۱ پروژه مهم افتتاح و چند پروژه با تأمین اعتبار، آغاز عملیاتی اجرایی را خواهیم داشت که اعتبار این پروژه‌ها ۸۰۰ میلیارد تومان است و تا پایان دولت سیزدهم پروژه‌های مختلفی به افتتاح خواهد رسید.

وی افزود: افتتاح هتل پنج ستاره، اقامتگاه سنتی، ترمیم ابنیه تاریخی، طرح کمپ والرین و تخت جمشید از جمله مواردی است که فردا انجام خواهیم داد.

وزیر گردشگری اذعان داشت: مسأله دیگر اینکه در نشست منطقه‌ای سازمان گردشگری جهانی در فیلیپین تأسیس مرکز موضوعی بین‌المللی صنایع دستی و گردشگری در اصفهان به تصویب رسید. این بحث حدود ۱۰ سال جریان داشت و رقبای جدی دنبال می‌کردند تا در کشور خود تأسیس کنند ولی جایگاه بالای ما در صنایع دستی در سطح جهانی موجب شد، این مصوبه صورت بگیرد.

وی بیان کرد: نکته مهم اینکه تابوی کنسرت در دولت شهید رئیسی شکسته شد؛ سال‌ها اهالی موسیقی می‌خواستند در فضاهای تاریخی کنسرت داشته باشند. با برنامه‌ریزی دقیق، این کار صورت می‌گیرد.

ضرغامی اظهار کرد: برای اولین‌بار در تخت جمشید کنسرتی با حضور ۵۴۰۰ نفر با حضور آقای علیرضا قربانی برگزار شد. هتل‌ها و مراکز اقامتی پر شده و پروازها رزرو شده و مراکز خدماتی فعال هستند و رونق گردشگری را شاهد هستیم.

کد خبر 6155395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      0 0
      فقط این در این مکان ها نظم قوانین مدیریت درست هم باید باشه تا بی نظمی ایجاد نشه
    • NP ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      0 0
      خدا رحمت کنه آقای رئیسی روحش شاد چه کارهای بزرگی برای خدمت به کشور ملت کردند ایشون برای ما ایرانی ها مثل حاج قاسم سلیمانی تکرار نشدنی و پاک نشدنی از خاطرات هستند