۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳

مسعود پزشکیان:

من فرزند آذربایجان به هیچ عنوان دروغ نخواهم گفت

من فرزند آذربایجان به هیچ عنوان دروغ نخواهم گفت

ارومیه- سخنرانی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیانش در ارومیه گفت: من به عنوان فرزند آذربایجان به هیچ عنوان به شما دروغ نخواهم گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سخنرانی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن شهید باکری خانه جوان ارومیه در جمع حامیانش ارومیه با بیان اینکه ما نوکر خود مردمان خواهیم بود، اظهار کرد: من فرزند این آب و خاکم و از محله عرب باغی ارومیه جای جای این شهر برای من خاطره دارد، به شما می گویم به عنوان فرزند آذربایجان به شما دروغ نخواهم گفت.

پزشکیان گفت: من فرزند این آب و خاکم و از محله عرب‌باغی و محلات قدیمی این شهرک هستم، این شهر و کوچه‌ها و محلاتش برای من سرشار از خاطره است؛ مطمئن باشید به عنوان فرزند آذربایجان هیچ‌وقت به شما دروغ نخواهم گفت و همیشه با شما مردم صادق خواهم بود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: برخی در این کشور یک جور حرف می‌زنند، اما جور دیگر عمل می‌کنند، ولی ما ثابت خواهیم کرد که صاف و ساده و صادق هستیم؛ ما صدای محرومان و بی صدایان خواهیم بود؛ نوکر مردم خودمان خواهیم بود.

وی با تشکر از نیروی انتظامی و سپاه و نیروهای امنیتی کشور، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد گردشگری و تجارت ایران رونق بگیرد، با بستن مرزها کار به جایی نخواهد رسید.

پزشکیان گفت: افرادی که یک اداره را مدیریت نکردند حالا می‌خواهند بیایند مملکت اداره کنند، آنها مدعی اند ما با مردم نیستیم در حالی که ما نوکر مردمیم و در کنار آنان هستیم و همیشه با مردم بودیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رسول خدا (ص) وقتی مکه را فتح کرد سخنرانی کرد و پیام‌های بسیاری داشتند و یکی از پیام‌ها این بود «همه انسان‌ها باهم مثل برادرند…»، عرب و عجم هیچ برتری به جز تقوا بر هم ندارند، از ترک و کرد و عرب و… در ایران همه باهم برادریم.

پزشکیان بیان کرد: مسائل و مشکلات شغلی، صنفی و بیمه کارگران، بازنشستگان و معلمان را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: «بژی کرد و بژی آذربایجان / زنده باد آذربایجان، زنده باد ایران با همه اقوام و مذاهب ایران، ایران متحد و یک صدا.

کد خبر 6155426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      1 5
      سلام، آخه کجا پزشکیان فرزند آذربایجان هست؟ پدرش اهل مهاباد و مادرش اهل سنندج است، حالا شما هی این مرد رو یه آذربایجانی جا بزنید.
      • استوراقیانس ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
        2 0
        به امید حق فقط پزشکیان مذهبی و مسلمان و رزمنده قهرمان هست