۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷

جلیلی در سنندج:

هر یک از مذاهب برای ایران یک فرصت است

هر یک از مذاهب برای ایران یک فرصت است

سنندج_ سعید جلیلی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن آزادی سنندج بین مردم حضور یافت ومورد استقبال قرار گرفت و گفت: هر یک از مذاهب برای ایران یک فرصت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعدازظهر چهارشنبه وارد شهر سنندج شد و مورد استقبال جمعی از هواداران خود قرار گرفت.

جلیلی اظهار کرد: خوشحالم و خدا را شاکرم که در این استان مرزبان هویت و با اصالت ایرانی حضور یافتم.

وی تصریح کرد: در ۱۰ سال اخیر توفیق داشتم که در استان‌ها و بین مردم از جمله دانشجویان و کولبران حضور یابم.

وی گفت: با مسائل استان کردستان آشنا هستم و ضعف‌ها و مشکلات را می دانم و آسیب‌ها را می‌شناسم.

وی بیان کرد: باید در پنج سال آینده جهش داشته باشیم و در کردستان عزیز فرصت‌های زیادی داریم و ثمره آن باید یک جهش برای کردستان باشد.

جلیلی اعلام کرد: جوانان به عنوان سرمایه‌های استان نباید احساس بیکاری کنند و باید بدانند در کنار فرصت‌ها خود مردم به عنوان فرصت بزرگ‌تر وجود دارند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: کردستان محلی است که نشان می‌دهد چگونه رنگ و نقش‌ها در آن می‌تواند رنگ و نقش ایرانی را به جهان نشان دهد و این تنوع استان این قدرت را به ما می‌دهد که بگوییم هر یک از قومیت‌ها و مذاهب برای ایران اسلامی یک فرصت هستند و می‌توان قدرت ایران و پیشرفت و اصالت ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: در این استان ظرفیت مادی و معنوی زیادی وجود دارد و باید از آن استفاده کرد و ۲ شهید عزیزی که توفیق زیارت آنها را داشتم ماموستا شیخ الاسلام و ماموستا برهان عالی هر دوی اینها از سرمایه‌های استان کردستان بودند.

وی ادامه داد: با مسائل استان شما آشنا هستم و مشکلات و ضعف‌ها و آسیب‌ها را می دانم و حاشیه شهر سنندج را دیده‌ام و ساعت‌ها در کوچه‌ها راه رفته‌ام و با مردم صحبت کردم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دشمنان به دلیل کینه‌ای که دارند ایران را مورد هجمه قرار می‌دهند اما ملت ایران مقاوم است و اراده کرده بایستد و مقاومت کند و امروز رقابت می‌کند تا پیشرفتی در شأن تاریخی ملت ایران انجام دهد.

جلیلی اضافه کرد: دشمنان می‌دانند و دیدند این مردم مقاوم هستند و در برابر دشمنان می‌ایستد و در لبه‌های دانش با آنها مقابله می‌کند.

وی ادامه داد: سوال این است که این قدرت را چگونه می‌توان به رخ کشید و موفقیت‌های جدید را شکل داد و آن وقتی است که معتقد باشیم و بدانیم که یک جهان فرصت داریم و باید یک ایران جهش، یک کردستان جهش و یک سنندج جهش داشته باشیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: همه فهمیده‌اند حرف آخر را مردم ایران در پای صندوق رأی می‌زنند و هر کسی نقش پرشکوه خود را ایفا کند و در حقوق اقتصادی نیز باید این مهم مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم کشور ما پیشرفت کند و در چهار سال آینده جهش داشته باشد رویکرد جدی لازم است.

جلیلی ادامه داد: در عرصه فناوری ما در لبه دانش حرکت می‌کنیم و زمانی که در طول تاریخ دنیا در حال پیشرفت بود خاندان قاجار ایران را از این حرکت پیشرفتی دور نگه داشته بود اما ملت ما امروز در نقطه‌ای که بیشترین افتخار را دارد ایستاده است.

جلیلی گفت: شهید رئیسی حرکت بزرگی را شروع کرد و بسیاری از کارها انجام شد و پروژه‌هایی که سال‌ها مانده بود مانند راه آهن سنندج، فرودگاه سقز و آبرسانی ها را به ثمر نشاند.

کد خبر 6155463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha