وحشت در اراضی اشغالی در پی گسترش یک بیماری ویروسی

وحشت در اراضی اشغالی در پی گسترش یک بیماری ویروسی

گسترش یک بیماری ویروسی در اراضی اشغالی نگرانی مقامات این رژیم را برانگیخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الوطن، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد مبتلایان به تب «نیل غربی» افزایش یافته است.

این وزارت خانه تاکید کرد که تاکنون ۱۰۴ نفر در اراضی اشغالی به این بیماری مبتلا شده که ۶۸ تن از آنها به بیمارستان منتقل شده‌اند.

این بیماری تاکنون هشت تلفات در اراضی اشغالی برجای گذاشته است. اوضاع در این منطقه به قدری نگران کننده است که کمیته امور فوق العاده در پارلمان رژیم صهیونیستی در این خصوص یک نشست برگزار کرده است.

اکثر کسانی که در اراضی اشغالی به این بیماری مبتلا شده‌اند ساکن مناطق مرکزی هستند و برخی از آنها نیز در منطقه شارون مستقر هستند.

ویروس تب نیل غربی از طریق نیش پشه منتقل می‌شود و عموماً به پرندگان انتقال یافته و بعد به دیگر حیوانات و انسان‌ها منتقل می‌شود. کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای و یا سرطان دارند و دستگاه ایمنی بدن آنها ضعیف شده بیشتر در معرض ابتلا به این ویروس قرار می‌گیرند.

وزارت محیط زیست رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پشه ناقل این ویروس را نزدیک فرودگاه بن گوریون شناسایی کرده است.

کد خبر 6155471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسماعیلی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      0 0
      خداوندا انتقام زنان و کودکان ومردم غزه که دل هر انسان را آزرده و رنج این مظلومان روی زمین دل هر انسان را به درد می آورد هر چه زودتر از خبیث ترین افراد صهیونیست که از هر درنده خویی درنده تر و بی رحم تر زمین را آلوده ونا پاک کرده اند بستان ،،آمین