۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸

معاون استاندار بوشهر خبر داد؛

اجرای طرح اردوی جهادی فرهنگ در ۳۰ روستای استان بوشهر

اجرای طرح اردوی جهادی فرهنگ در ۳۰ روستای استان بوشهر

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اجرای طرح اردوی جهادی فرهنگ در ۳۰ روستای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی در استان بوشهر اظهار داشت: دولت سیزدهم در حوزه تقویت سازمان‌های مردم نهاد و همچنین اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری اهتمام جدی داشته است.

وی از اعزام کاروان تماشاخانه سیار در ۱۰ شهرستان استان خبر داد و افزود: این اقدام در راستای حمایت از حوزه فرهنگ و هنر و ایجاد نشاط اجتماعی انجام شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اجرای طرح بیمه رایگان در مناطق کم برخوردار و تحت پوشش قرار گرفتن افراد فاقد بیمه در استان بوشهر خبر داد.

اجرای طرح توسعه و تحول اجتماع محور

پورات همچنین از اجرای طرح توسعه و تحول اجتماع محور در ۳۳ محله کم برخوردار استان بوشهر خبر داد و گفت: استقرار دفاتر موقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق و محلات کم برخوردار شهر بوشهر و برازجان نیز با موفقیت انجام شد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح اردوی جهادی فرهنگ در ۳۰ روستای استان و برگزاری جشنواره‌های مردمی روز ملی خلیج فارس در سال ۱۴۰۲ نیز از دیگر اقدامات در استان بوشهر است.

وی بیان کرد: اجرای طرح دوشنبه‌های اجتماعی و برگزاری ۳۰ جلسه در موضوعات مختلف با سازمان‌های مردم نهاد و فعالین حوزه‌های محیط زیستی- کارآفرینی و اشتغال- کودکان- زنان و تحکیم بنیاد خانواده نیز در دولت سیزدهم محقق شد.

راه‌اندازی پارک‌های بانوان

پورات به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه زنان و خانواده در استان بوشهر اشاره و خاطر نشان کرد: تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دور دوم سفر ریاست جمهوری به حوزه زنان و خانواده استان بوشهر از اقدامات مهم حمایتی از بانوان است.

وی اضافه کرد: حمایت از راه‌اندازی پارک‌های بانوان، بازارچه مشاغل خرد و خانگی زنان و تجهیز و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی ویژه بانوان از اقداماتی است که در سه سال اخیر در استان بوشهر انجام شد.

معاون سیاسی استاندار بوشهر از اجرای طرح ارتقای مهارت‌های شغلی زنان و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خبر داد و تصریح کرد: حمایت از ۳۰ کارآفرین اجتماعی در سطح استان و آموزش مهارت و ایجاد کسب و کار ویژه ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در همین راستا انجام شد.

کد خبر 6155488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha