۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸

بهروز افخمی با مهر مطرح کرد؛

نمی‌توان با سینمای امروز جدی بود/ حسرت گذشته سینما در دکور «هفت»

نمی‌توان با سینمای امروز جدی بود/ حسرت گذشته سینما در دکور «هفت»

بهروز افخمی کارگردان سینما و تلویزیون و مجری برنامه سینمایی «هفت» درباره این برنامه توضیحاتی ارائه داد.

بهروز افخمی کارگردان سینما و تلویزیون که به عنوان مجری در برنامه سینمایی «هفت» حضور دارد، درباره دکور جدید این سری از برنامه به خبرنگار مهر گفت: در دکور برنامه که از نظر بصری هم قابل توجه است، یک حالت حسرت برای گذشته سینما را می بینیم. زمانی که سینما و فیلم دیدن مهم بود و سینماها در مراکز خرید نبودند که افرادی برای خرید بروند و در این بین حالا یک فیلمی هم ببینند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر سینما مهم نیست و مانند پنجاه سال پیش فیلمسازی وجود ندارد. این دکور در کنار خوش رنگ و لعاب بودن، یادآور شکوه سینما است. به نظرم حسرت خوردن برای سینمای واقعی به خصوص برای نسل جوان و امروزی ما خوب است.

افخمی درباره بخش های متنوع و مختلف سری جدید برنامه «هفت» بیان کرد: بخش های متنوعی که در این سری از برنامه و با تلاش تعداد زیادی جوان سخت کوش و حرفه ای زیرنظر محمد تنکابنی آماده و پخش می شوند، باعث پربارتر شدن برنامه شده است. تیمی که در تمام طول هفته کار و تلاش می کنند و به نظرم باتوجه به بازخوردهای مخاطبان در کار خود هم موفق بوده اند.

نمی‌توان با سینمای امروز جدی بود/ حسرت گذشته سینما در دکور «هفت»

وی درباره ترکیب منتقدان این سری از برنامه توضیح داد: آقایان امیر قادری، آرش خوشخو، سید حمیدرضا قادری و رضا صدیق به عنوان منتقد در برنامه ها حضور دارند ولی باز اگر کسی باشد که جزو منتقدان اصلی و آینده دار باشد، حتی اگر جوان هم باشد، از او دعوت به همکاری می کنیم که بابت این اتفاق هم به زودی بخش جدیدی به برنامه اضافه می شود. این منتقدان عزیز که اسم آن ها را بردم دیگر در برنامه جا افتاده اند و هرکدام به عنوان یک شخصیت کاملا شکل گرفته در برنامه یاد می شوند.

مجری برنامه سینمایی «هفت» در بخش دیگری از صحبت های خود مطرح کرد: واقعیت امر این است که سینما دیگر اهمیت سابق را ندارد و سینمای کمدی شاخه اصلی پرفروش و پرتماشاگر این روزها در ایران و دنیا شده است. شاید بتوان گفت که در ایران ۸۰ درصد تماشاگران برای تماشای فیلم های کمدی به سالن های سینما می روند و نمی توان با سینمای امروز با جدیت برخورد کرد. اغلب فیلم های این روزهای سینما را مخاطب با لبخند نگاه می کند و جدی گرفته نمی شوند.

افخمی درباره بخش پایانی و تیتراژ برنامه بیان کرد: بخش پایانی و تیتراژ هر قسمت از برنامه به یکی از بزرگان سینما تقدیم می شود و این بخش در ادامه ایده دکور برنامه یعنی همان حسرت برای فقدان و نبودن بزرگان سینما و گذشته سینمای بزرگی است که از دست دادیم.

این کارگردان سینما در پایان گفت: تمام همکاران من تلاش خود را برای یک برنامه خوب کرده اند و اگر کسی ایده، پیشنهاد و یا انتقادی برای میان برنامه ها و یا کل برنامه دارد، ما از آن استقبال می کنیم.

کد خبر 6155504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha