۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴

مدیر جهاد کشاورزی گناوه:

طرح های جهاد کشاورزی گناوه برای تصویب اعتبار بررسی شد

طرح های جهاد کشاورزی گناوه برای تصویب اعتبار بررسی شد

بوشهر- مدیر جهادکشاورزی شهرستان گناوه گفت: پیشنهادات طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال مالی آینده در حوزه کشاورزی شهرستان گناوه بررسی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس تخم افشان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هرساله قبل از شروع سال مالی جدید و مبادله موافقت نامه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، جلسات مشترکی با سایر مسئولان ذیربط برگزار می‌شود، اظهار داشت: در سال جاری با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، جلسه‌ای در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گناوه برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه هدف از تشکیل این نشست را انجام هماهنگی با فرماندار شهرستان گناوه عنوان کرد و افزود: در این نشست توجیهی، تلاش شد پیشنهادات طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال مالی آینده (سال مالی ۱۴۰۴-۱۴۰۳) که پیش از این با همکاری مشترک سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و شهرستان گناوه تنظیم شده بود به تفصیل با فرماندار بحث و بررسی شود.

وی با بیان اینکه در این نشست پیشنهاداتی از سوی مسئولان استانی در حوزه‌های کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، شیلات، تعاون روستایی و … ارائه شد اضافه کرد: از مهمترین پیشنهادات مرتبط با این مدیریت می‌توان به تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه زهکشی برای ۲ هزار هکتار از اراضی رود حله شمالی، احداث جاده‌های بین مزارع، انتقال آب با لوله‌های پلی اتیلن، ساماندهی و حفظ مالکیت اراضی کشاورزی و.... اشاره کرد.

تخم افشان در پایان ضمن ابراز امیدواری برای تصویب اعتبار مناسب برای بخش کشاورزی در نشست نهایی کمیته برنامه ریزی شهرستان که در آینده نزدیک با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه در فرمانداری گناوه برگزار خواهد شد گفت: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه آمادگی دارد در صورت تصویب و تخصیص اعتبار مناسب، تمام توان خود را در راستای اجرای پروژه‌ها و ارتقای جایگاه بخش کشاورزی شهرستان به کار گیرد.

کد خبر 6155506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha