۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷

رییس شورای شهر یزد:

شهرداری‌ها خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند

شهرداری‌ها خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند

یزد- رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بیش از ۲۰۰ نوع خدمت توسط شهرداری به مردم ارائه می‌شود و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله سیفی صبح چهارشنبه در دویستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: ۱۴ تیرماه با عنوان روز دهیاری و شهرداری‌ها نامگذاری شده و این دو نهاد مهمترین بخش خدمت رسانی به مردم و خط مقدم این خدمت رسانی‌ها است.

وی ادامه داد: این روز فرصت خوبی برای تجلیل از کوشش های خالصانه، بی منت و شبانه روزی شهرداری‌ها با کمک شوراهای اسلامی شهر است و امیدواریم همه بتوانیم در خدمت شایسته و کامل به مردم شهر میراث جهانی یزد بیش از پیش موفق باشیم و این روز را به شهرداری های مناطق پنجگانه یزد تبریک می گوییم.

رییس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روز تکریم خانواده و بازنشستگان نیز در این هفته بود و خانواده از ارکان مهم بشری است و استحکام خانواده در کشور ما باعث شده حرکت فرهنگی بسیار خوبی جهت آموزش خانواده ها شکل گیرد.

سیفی ادامه داد: توجه به خانواده از سفارشات مهم اسلام و تاکیدات نظام است و در شورای اسلامی شهر یزد نیز تکریم و توجه به خانواده و جوانی جمعیت بسیار زیاد صورت گرفته و این شورا جزو اولین شوراهای کشور بود که کمیسیون تخصصی خانواده را تشکیل داد و توانست مصوبات و اقدامات بسیارخوبی را داشته باشد .

وی همچنین با اشاره در پیش بودن مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه این هفته نیز اظهار کرد: این انتخابات از لحاظ جهانی اهمیت بسیار بالایی دارد و به صورت مستقیم با چهار سال سرنوشت یک کشور همراه است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: این انتخابات می تواند زمینه رشد و بالندگی باشد و امیدواریم مردم با شناخت درست انتخاب اصلح را داشته و اقشار مختلف مردم بار دیگر با حضور دشمن شکن در این انتخابات، قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند.

سیفی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: موارد مطرح شده در این جلسات منکر زحمات و تلاش‌های صورت گرفته نیست اما مردم گلایه‌مند هستند که در برخی مناسبتها اصلا به المان شهری توجه نمی شود و درخواست داریم تا در مناسبت ها همه موارد دیده شود و در همه مناسبت ها باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد و اگر این وظیفه به مناطق شهرداری یزد داده شود، به طور قطع شاهد ایجاد رقابت و فعالیت بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

کد خبر 6155528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha