۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴

مدیر منابع انسانی علوم پزشکی بوشهر:

مجوز استخدام گروه پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اخذ شد

مجوز استخدام گروه پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اخذ شد

بوشهر- مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اخذ ۴۸ مجوز استخدام پیمانی گروه پرستاری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آخوندی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کسب مجوز ۴۸ نفر گروه پرستاری در تیرماه سال جاری در مجموع در دولت سیزدهم، ۲۱۶ نفر در گروه پرستاری در دو نوبت آزمون استخدامی جذب شدند.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: همچنین طی سه سال اخیر بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران نیز تعداد هزار و ۲۷۸ نفر در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌کارگیری شدند که ۲۲۰ نفر از گروه پرستاری بودند که با جذب این تعداد پرستار برخی از کمبودهای نیروی انسانی گروه پرستاری مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ۴ هزار و ۱۳۴ نفر کارکنان بیمارستان‌های استان ۴۵ درصد گروه پرستاری هستند، بیان کرد: اکنون هزار و ۸۳۰ کادر درمان اعم از همکاران پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مشغول به خدمت هستند.

آخوندی اظهار داشت: در حال حاضر نسبت پرستار به تخت بیمارستانی، ۸ دهم و نسبت گروه پرستاری به تخت بیمارستانی، یک و سه‌دهم است که امیدواریم با افزایش جذب و تربیت نیروی انسانی، فاصله یک و سه‌دهم تا یک و هشت‌دهم در سال‌های آتی جذب نیروهای انسانی بیشتر برطرف شود و تناسب لازم بین پرستار و گروه پرستاری با تخت‌های بیمارستانی در این استان انجام گردد.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: تلاش‌ها در جهت رایزنی با سازمان استخدامی کشور و وزارت بهداشت به‌منظور اخذ سهمیه بیشتر در حال انجام است که بتوانیم بهبود فرآیند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را در کلیه مراکز تابعه دانشگاه شاهد باشیم

کد خبر 6155533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha