۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸

رییس سازمان بسیج اساتید کشور:

آگاه‌سازی از رسالت‌های اساتید دانشگاهی دربرهه حساس کنونی کشور است

آگاه‌سازی از رسالت‌های اساتید دانشگاهی دربرهه حساس کنونی کشور است

زنجان-رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: آگاه‌سازی یکی از رسالت‌های اساتید دانشگاهی در برهه حساس کنونی کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مردانی در جلسه تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید استان زنجان که به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد، به ضرورت نقش‌آفرینی اساتید دانشگاهی در انتخابات پیش رو اشاره و بیان کرد: کشور ما با توجه به انتخابات دور دوم ریاست جمهوری در برهه حساسی قرار دارد. بنابراین اساتید دانشگاهی باید تلاش کنند تا مردم را به مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جامعه و ضرورت پرداختن جامعه دانشگاهی بویژه اساتید به این مقوله ادامه داد: جهاد تبیین یک فریضه حیاتی و مهم است که مقام معظم رهبری نیز بارها بر ضرورت اهمیت دادن به آن تاکید کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور آگاه‌سازی را یکی از رسالت‌های اساتید دانشگاهی در برهه حساس کنونی کشور دانست و گفت: با توجه به اینکه چند روز به انتخابات باقی مانده است، باید حرکت‌ها و فعالیت‌های جهادی اساتید در راستای برگزاری انتخابات باشکوه افزایش یابد.

مردانی اظهار کرد: اساتید دانشگاهی باید با برقراری ارتباط چهره به چهره با همه کسانی که واجد شرایط حضور در انتخابات هستند و همچنین بیان واقعیت‌ها و تشریح دسیسه‌های دشمنان برای در هم شکستن اتحاد کشور و پایین نگه داشتن میزان مشارکت مردم در تأیید نظام آگاه‌سازی انجام دهند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین امر حیاتی و ضروری است، افزود: باید در چند روز باقی‌مانده به انتخابات، پای کار باشیم و دعوت به مشارکت عمومی انجام شود تا بتوانیم شاهد انتخاباتی با مشارکت بالا باشیم که باعث نقش بر آب شدن دسیسه‌های دشمنان قسم خورده است.

در این مراسم از زحمات وهب جعفریان در طول مدت تصدی‌گری مسئولیت بسیج اساتید استان قدردانی شد و مرتضی واحدپور به‌عنوان رئیس جدید بسیج دانشجویی استان معرفی شد.

کد خبر 6155540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha