۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۲

مدیر فرودگاه شاهرود:

پیگیر پروازهای زیارتی از فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود هستیم

پیگیر پروازهای زیارتی از فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود هستیم

شاهرود- مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود گفت: برقراری پروازها به مقصد تهران، کیش و خصوصا زیارتی و عتبات عالیات از این فرودگاه در دست پیگیری است.

ولی قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره سرنوشت پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود بیان کرد: برقراری پرواز به مقصد تهران، کیش و خصوصاً پروازهای زیارتی عتبات عالیات و حج از این فرودگاه در دست پیگیری است.

وی اضافه کرد: وحدت و همدلی بیش از پیش لازمه برقراری پرواز از فرودگاه‌های سمنان و شاهرود است و در این میان فرهنگ‌سازی استفاده از هواپیما برای مسافرت‌ها در بین مردم باید مورد توجه باشد.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود گفت: تأمین هواپیماهای دارای ظرفیت کم بین ۴۵ تا ۱۰۰ نفره و تأمین ایرتاکسی در رونق فرودگاه‌های سمنان و شاهرود مؤثر است، لذا همراهی بخش خصوصی در تهیه هواپیماهای دارای ظرفیت بین ۴۵ تا ۱۰۰ نفره می‌تواند در رونق فرودگاه‌های استان سمنان مؤثر باشد.

قنبری با اشاره به اینکه بخشی از اراضی این فرودگاه زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی کشت‌های گلخانه‌ای را دارد، عنوان کرد: این فرودگاه آمادگی واگذاری زمین برای کاشت گلخانه‌ای و مشارکت در ساخت هتل فرودگاهی را دارد.

قنبری گفت: با توجه به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شاهرود و خصوصاً کوهستان شاهوار که معروف است به قاره کوچک، راه‌اندازی مرکز پروازهای تفریحی و آموزش خلبانی از جذابیت‌های خاصی برخوردار است.

کد خبر 6155590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha