۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳

امام جمعه مشگین شهر:

حضور در انتخابات نشان دهنده تقوای سیاسی است

حضور در انتخابات نشان دهنده تقوای سیاسی است

مشگین شهر_ امام جمعه مشگین شهر گفت: حضور در انتخابات نشان دهنده تقوای سیاسی است که یکی از مصادیق تقوا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و جلسه پروژه مهر مدیران آموزش و پرورش که با حضور رأی اولی‌ها در تالار اندیشه مشگین شهر برگزار شد، اظهار کرد: حضور در انتخابات نشان دهنده تقوای سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات حق و تکلیف و امر شرعی و الهی محسوب شده و تقوای سیاسی در حضور در صحنه انتخابات تجلی می‌یابد.

امام جمعه مشگین شهر از انتخابات به عنوان لیله القدر انقلاب یاد کرد و گفت: لیله القدری که دعا و زاری می‌کنیم تا خداوند خیر و برکتش را شامل حال ما کند و مقدرات و سرنوشت یک ساله ما تعیین و امضا شود در انتخابات هم چهار سال سرنوشت کشور و مدیریت ارشد اجرایی کشور را به کسی بسپاریم که کشور را به سمت رشد و ترقی ببرد.

حجت الاسلام باوقار بیان کرد: حضور حداکثری آبرو و عزت ملی و عامل ثبات کشور است و یک رأی سرنوشت آینده کشور را تضمین می‌کند و اساسی‌ترین راهبرد، راهبرد مشارکت است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری باید فردی انتخاب کنیم که دارای روحیه انقلابی و جهادی بوده و خودباوری و خداباوری داشته باشد، عزم راسخ داشته باشد، متدین، باتقوا، متعهد به مردم، اهل رعایت بیت المال، فساد ستیز و تفکری که سرشار از امید و اعتماد به توانمندی جوانان داشته باشد و با تفکر آگاهانه فرد اصلح را انتخاب کنیم.

در این مراسم رئیس آموزش و پرورش مشگین شهر گفت: انتخابات جهاد سیاست و سمبل و تجلی حضور مردم در عرصه اداره کشور است.

فاطمه بنی فاطمه بیان کرد: با حضور و مشارکت حداکثری دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کرده و رئیس جمهوری در تراز رئیس جمهور شهید که ادامه دهنده راه او باشد انتخاب خواهیم کرد.

کد خبر 6155617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha