۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

ترویج فرهنگ قرآنی بزرگترین هدف مسابقات دانش آموزی است

ترویج فرهنگ قرآنی بزرگترین هدف مسابقات دانش آموزی است

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: نشر و ترویج فرهنگ قرآنی مهمترین هدف برگزاری مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام اله صفری ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان اردبیل اظهار کرد: نشر و ترویج فرهنگ قرآنی هدف بزرگ برگزاری مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن کریم و انس با مکتب اهل بیت عصمت و طهارت افزود: افرادی که برنامه‌های زندگی خود را در راستای بهره‌مندی از آموزه‌های قرآن و مکتب والای اهل‌بیت (ع) پایه‌ریزی می‌کنند همواره موفق بوده و جایگاه ارزشمند و ویژه‌ای در جامعه دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل جمهوریت برآمده از انقلاب اسلامی را در ذیل دستورات و راهنمایی‌های قرآنی برشمرد و ادامه داد: مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح آینده بهتری برای کشور رقم خواهد زد.

صفری ضمن بیان بخشی از دستاوردهای انقلاب و به خصوص دولت شهید رئیسی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب فردی که با شاخصه‌ها و الگوهای بیان شده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مطابق باشد بسیار مهم است.

کد خبر 6155658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha