۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲

استاندار قم:

قم در نرخ رشد مشارکت انتخابات ریاست جمهوری رتبه دوم را کسب کرد

قم در نرخ رشد مشارکت انتخابات ریاست جمهوری رتبه دوم را کسب کرد

قم- استاندار قم گفت: با حضور مردم با بصیرت قم، این استان در مرحله نخست انتخاب ریاست جمهوری در زمینه نرخ رشد مشارکت رتبه دوم و در میزان مشارکت در جایگاه سوم قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری در اولین همایش بانیان و خیرین هیأت‌های حسینی و مساجد استان قم که از سوی بنیاد دعبل خزایی و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در سال همایش این سازمان برگزار شد، گفت: خیرین هیأت‌های مذهبی و حسینی در این ایام که منتهی به ماه محرم است حضور فعالی دارند تا بیرق اقامه عزای سیدالشهدا علیه السلام را برافراشته می‌کنند.

آقامیری گفت: آن چیزی که ما در این مسیر هزینه می‌کنیم قطعاً بازخواهد گذشت و برکت بسیاری برای انسان به دنبال دارد.

استاندار قم گفت: در مسیر اهل بیت علیهم السلام با اخلاص باید قدم گذاشت و ثروت آن نیست که صرفاً مربوط به امور دنیایی باشد بلکه ثروت اصلی که والدین می‌توانند به فرزندان بدهند محبت سیدالشهدا علیه السلام و اهل بیت معصومین علیهم‌السلام است که با هیچ چیز عوض نمی‌شود.

وی با بیان اینکه محبت به تنهایی کافی نیست و باید با طاعت و اطاعت باید همراه باشد افرود: واقعه ۱۵ خرداد سال ۴۲ در ایام عاشورای حسینی رخ داد و در روز آن چیزی که برای مردم مهم بود حمایت از مرجعیت و دین بود.

آقامیری بیان کرد: امروز مردم در عرصه‌های مختلف به نظام اسلامی اعتماد دارند که حضور در هیأت‌های مذهبی از جمله فعالیت‌ها در ابعاد اجتماعی است و در بعد اقتصادی نیز بانیان و خیران در این مسیر هزینه می‌کنند و خیرین از مسؤولان در بسیاری از امور جلوتر هستید.

استاندار قم با بیان اینکه در سال ۸۸ به مقدمات حسینی اهانت شد گفت: باید مراقب بود که نظام اسلامی در راستای حفظ دین و مقدسات تضعیف نشود که دشمنان به دنبال این امر هستند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات دور دوم ریاست جمهوری گفت: امروز کشور و نظام اسلامی به حضور هیأتی ها به عنوان نیروهای تأثیرگذار نیاز دارند تا شاهد افزایش مشارکت در امر انتخابات باشیم.

آقامیری افزود: با حضور مردم با بصیرت استان قم، در مرحله نخست انتخاب ریاست جمهوری در زمینه نرخ رشد مشارکت رتبه دوم و در میزان مشارکت در جایگاه دوم قرار داد.

استاندار قم گفت: امروز روز حساسی است و کسانی که واقعه عاشورای ۸۸ را رقم زدند و پرچم عاشورا را به آتش کشیدند با یک تابلوی دیگر به ما نزدیک شدند و در این زمینه باید از مقدمات خود دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه مردم ما از یک سوراخ دو بار نمی‌شوند افزود: در دوره‌ای مسکن مهر را مزخرف می‌دانستند اما امروز برای ۸۶ هزار واحد در استان قم برنامه ریزی شده است و این تعداد تا ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیز افزایش می‌یابد.

استاندار قم با بیان اینکه امروز قم به کارگاه بزرگ ساختمانی برای تولید مسکن شده است افزود: این رویکرد دولت شهید رئیسی در برابر تفکری است که مسکن مهر را مزخرف می‌پنداشت.

آقامیری بیان کرد: در قم ۵۷ درصد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری داشتیم و ۴۳ درصد شرکت نکردند که در زمینه جذب مشارکت حداکثری تکلیف داریم و باید مراقب بود انقلاب به دست ما اهلان نیفتد.

کد خبر 6155681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha