۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵

معاون راهداری اردبیل خبر داد؛

ثبت بیش از ۲۶۱ هزار تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی اردبیل

ثبت بیش از ۲۶۱ هزار تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی اردبیل

اردبیل- معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۶۱ هزار و ۸۷۴ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی اردبیل طی ۳ ماهه گذشته ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور نجف‌قلی‌زاده ظهر چهارشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-مغان اظهار کرد: ۲۶۱ هزار و ۸۷۴ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی اردبیل طی ۳ ماهه گذشته ثبت شده است که محور اردبیل به آستارا در این مدت جز پرترددترین محورها بوده است.

وی افزود: محورهای بران-قره آغاج با ثبت ۱۲۹ هزار و ۹۷۱ تردد، مشگین شهر-کنگرلو با ثبت ۸۴ هزار و۵۰۸ تردد و محور جعفرآباد-بیله سوار ۹۹ هزار و۲۰۳ تردد تخلف جز محورهای پرتردد تخلف سرعت غیرمجاز استان بوده‌اند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به ثبت حدود ۳ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ادامه داد: این میزان ۹ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود.

نجف‌قلی‌زاده فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای استان اردبیل یادآور شد و گفت: سرعت متوسط استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور در جاده توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ۳ ماهه گذشته ۵ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۳۹۶ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

کد خبر 6155689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha