دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری خبر داد؛

توسعه زیست‌بوم فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات در الکامپ

توسعه زیست‌بوم فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات در الکامپ

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات از رونمایی چند فراخوان در حوزه حمایت از توسعه فناوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، الکامپ را یکی از نمایشگاه‌های فناورانه بزرگ در سطح ملی برشمرد و اظهار کرد: از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه، حضور شرکت‌های بزرگ دانش‌بنیان در حوزه اقتصاد دیجیتال با هدف عرضه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها است.

وی افزود: حضور و استقبال مخاطبان از جمله دانشجویان، پژوهشگران، فعالان حوزه استارتاپی و شرکت‌های فناور و دانش بنیان و تعامل این دو با هم در جهت روند رشد و توسعه محصولات و آشنایی مخاطبان با محصولات و فناوری‌های جدید، الکامپ را بسیار پراهمیت کرده که این مهم در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

کرباسی با اشاره به اینکه ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با هدف ترویج سواد فناوری، حمایت خود از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان‌، معرفی خود به عنوان دستگاه دولتی برای حمایت از بخش خصوصی و طرح‌های مشترک و برنامه‌های کاربردی در این نمایشگاه حضور داشت، افزود: ستاد در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار همه برای اقتصاد دیجیتال، یک غرفه در سالن خلیح‌فارس و یک کانتر در پاویون دولت هوشمند سازمان فناوری اطلاعات فعالیت داشت.

به گفته دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، شناسایی زیست‌بوم، توسعه شبکه ستاد در فضای دانش‌بنیان، شکل‌گیری همکاری‌های جدید و معرفی برنامه‌های ستاد که شامل حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از نخبگان، مسابقات دانشجویی، توسعه فناوری‌های نوظهور و همچنین معرفی ابزار های حمایتی معاونت علمی و هم‌افزایی با نهادهای مرتبط ستاد، از جمله اقداماتی است که در الکامپ ۱۴۰۳ رقم خورد.

وی در ادامه، شناسایی شرکت‌های مرتبط با کارگروه امنیت سایبری و ارتباطات، تعامل با آنان به منظور بررسی مسائل و چالش‌های صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، همچنین ارائه راهکارهای قانونی و حمایتی را از دیگر اقدامات ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات در این نمایشگاه خواند.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، در پایان اذعان کرد: پیرو این حضور، ستاد به زودی از چند فراخوان خود در حوزه حمایت از توسعه فناوری رونمایی خواهد کرد.

کد خبر 6155760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha