۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۰

رییس سازمان بسیج اصناف کشور:

هر رأی می‌تواند سرنوشت انتخابات را تغییر دهد

هر رأی می‌تواند سرنوشت انتخابات را تغییر دهد

مشهد- رییس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: هر رأی می‌تواند سرنوشت انتخابات را تغییر دهد لذا نباید حق تعیین سرنوشت کشور را که مردم ایران در قالب انتخابات به دست آورده اند دست‌کم گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا حسن‌پور در یادواره ۱۱۸ شهید اصناف تربت‌حیدریه اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت هر ایرانی حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای مدیریت اجرایی کشور است و سرافرازی در انتخابات با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح رقم می‌خورد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: مهم‌ترین اثر مشارکت بالا سرافرازی جمهوری اسلامی است و امروز همه جهان اسلام و منطقه مقاومت چشم به انتخابات ما دارند لذا هر میزان مشارکت بالاتر باشد قدرت مطالبه‌گری نیز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: هر رأی می‌تواند سرنوشت انتخابات را تغییر دهد لذا نباید حق تعیین سرنوشت کشور را که مردم ایران در قالب انتخابات به دست آورده‌اند دست‌کم گرفت و از آن استفاده نکرد.

حسن پور گفت: همه حق دارند در سرنوشت کشور سهیم باشند، مردم در عین حال و در انواع مراکز جمعیتی به‌ویژه واحدهای صنفی همراه با خانواده و همچنین روستاها باید از این حق خود استفاده کنند و در این فرصت باقیمانده به این مهم جامه عمل بپوشانند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: هیچ جریانی نمی‌تواند ادعا کند در انتخابات نماینده ندارد، در عین حال بعد از ۴۰ روز از شهادت شهید رئیسی در حال برگزاری دور دوم انتخابات هستیم و همه چیز نیز آرام است.

وی به شاخص‌های نامزد اصلح اشاره و اضافه کرد: اصلح کسی است که به مبانی نظام و انقلاب اعتقاد قلبی و واقعی دارد و مبانی نظام شامل عدل، شهدا، عفت، ایمان و عزت و عظمت است و البته این نه شعاری بلکه باید در عمل و یقین باشد.

حسن پور گفت: دومین شاخصه اصلح، کارآمدی است و اینکه فرد منتخب شب و روز نشناسد و برای کار کردن از عناصر و همکاران خوب و از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: نگاه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است از دیگر شاخصه‌های نامزد اصلح است.

وی اضافه کرد: در ۲ سال اخیر صادرات ایران به کشورهای آفریقایی ۲ برابر شد و این یک ظرفیت عظیم است و چنانچه بتوان از ظرفیت کشورهای همسایه برای تجارت و صادرات استفاده کرد بخش مهمی از مشکلات کشور حل می‌شود.

هر واحد تولیدی و صنفی یک محراب است

حسن پور گفت: اصناف و بازاریان همیشه نخستین گروهی هستند که به ندای امام جامعه در شرایط مختلف لبیک گفتند، لذا هر واحد تولیدی و صنفی یک محراب عبادت است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی یکی از پزشکان غزه نقل کرد که ایستادن ما مردم غزه در این نقطه در برابر جهان کفر، برگرفته از الگوی شهدای انقلاب اسلامی ایران است لذا امروز باید ببینیم شهدا در این شرایط کشور چه انتظاری از ما دارند.

وی ادامه داد: اصناف و کشاورزان مشکلاتی در خصوص فعالیت‌های خود دارند که تلاش می‌شود با گفت و گو با مسؤولان ملی این مشکل‌ها را برطرف و زمینه را برای آنها مهیاتر سازیم.

حسن پور با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات چشم اسرائیل را کور کرد و همین امر موجب شد که این رژیم در مقابله با حزب الله آسیب پذیر باشد.

کد خبر 6155912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha