۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

راه و تبار امام حسین (ع) مقاومت است

راه و تبار امام حسین (ع) مقاومت است

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران حضرت امام حسین (ع) را مایه عزت اسلام دانست و گفت: راه و تبار عاشورا مقاومت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار عصر چهارشنبه در همایش بانیان و خیران هیئات حسینی استان مازندران با بیان اینکه محافل حسینی مورد توجه ائمه اطهار است، ادامه داد: حضرت امام حسین علیه السلام مایه عزت اسلام شده است.

وی با بیان اینکه همه کسانی که در مسیر ترویج اهل بیت قرار دارند در مسیر سیدالشهدا هستند ادامه داد: انسان‌ها که در طول تاریخ گام برمی‌دارند با مکتب سیدالشهدا می‌توانند در مسیر سربازی حضرت امام عصر علیهم السلام حرکت کنند.

حجت الاسلام شریف تبار آزادگان عالم در خیمه حسین هستند را شعار محوری سال جاری بیان کرد و گفت: همه آزادگان جهان در قالب ادیان مختلف جمع شدند و شعار هیهات من الذله سر می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی اشاره و اضافه کرد: تبار عاشورا تبار مقاومت است انسان‌های آزادی‌خواه در ادامه مسیر کربلا و اربعین گام برمی‌دارند.

وی نشر و ترویج فرهنگ اهل بیت را سعادت بزرگی دانست و گفت: طبق فرمایش ائمه معصومان، رحمت و درود خداوند برکسانی که قدم گذارنده در مسیر احیای امر به معروف و نهی از منکر باشند از این رو خدمت در مسیر اهل بیت سعادتمند است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی نشر خوبی‌ها را رسالت و وظیفه مهم سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: باید این نگاه و جمع مومنانه تکثیر شود.

وی احیای امر اهل بیت را احیای امر ولایت برشمرد.

کد خبر 6155921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha